Bästa selen

Bison

Trådstartare
Nu börjar det bli varmt nog för Prada att vilja vara ute på balkongen så vi tänkte att hon kan få komma ut lite på innergården också.
Men så behöver vi en sele såklart.
Prada är liten, väger 2.6 kilo, väldigt smal fram och över ryggen.
Vad bör vi satsa på?
 
Dogmans H-sele är värd kolla in, jag har den till Lillkatten som är liknande storlek. Går att ställa in varenda rem i princip :)
 
Nu börjar det bli varmt nog för Prada att vilja vara ute på balkongen så vi tänkte att hon kan få komma ut lite på innergården också.
Men så behöver vi en sele såklart.
Prada är liten, väger 2.6 kilo, väldigt smal fram och över ryggen.
Vad bör vi satsa på?

Vill du ha en H-sele finns det en bra på Arken Zoo i skinn som inte sliter på pälsen (de flesta billigare nylonselar är hemska på långhår). Annars en måttbeställd från Oddnac (finns på Insta).
 
Jag gillar Tre Pontis selar. Tror storlek 1 eller 1,5 borde funka på Prada. Jag har 1,5 och 2 till mina raggisar. 1,5 är lagom på de mindre.
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
479
Senast: cili
·
  • Artikel
Dagbok Det är helt underbart nu när ljuset återvänder och kvällarna blir allt längre. Värmen är också på väg tillbaka och man behöver inte klä...
2
Svar
27
· Visningar
1 730
Senast: MiaMia
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 240
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 632
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp