Bajsar på andra ställen än lådan

SkorpSmulan

Trådstartare
Katten på mitt jobb har börjat bajsa på andra ställen än i lådan och vi funderar på vad det kan bero på.
Ingenting är annorlunda, samma sand, samma låda, samma mat. Lådan rensas 1-2 gånger per dag, katten beter sig likadant som alltid och kissar i lådan som han ska. Oftast bajsar han i lådan också men periodvis så gör han i något annat rum. Det har skett i hallen, i vardagsrummet och i sovrummet så det är inget mönster i det heller.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 722
Senast: Kaching
·
Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 444
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Hur tar men steget att låta sin älskade vän somna in. Hur vet man om det är dags? Jag har en gammal kastrerad kattherrre som bott hos...
Svar
12
· Visningar
1 974
Senast: annie_cool
·
Katthälsa Jag har ett dilemma. Båda mina katter har börjat med att bajsa utanför lådan, och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Den äldre katten...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tjockistråden 3
  • Vi som pluggar del VII
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp