Bukefalos 28 år!

Balkongnätt

MidnightSoul

Trådstartare
Jag har nättat in balkongen så katten kan få vara ute utan att jag behöver känna mig orolig för att han ska kunna hoppa ut. Men har kan man dekorera nättet så det blir lite fint ute på balkongen? Specielt jul tänkte jag på.
 
Förlåt... Men nätt kan du vara i kroppen, nät har du uppe! :D:p;)

Har inga förslag, vårt nät märktes knappt så vi dekorerade det inget mer än blomlådor ute på balkongen med växter som inte var giftiga för katter.
 
Menade så klart nät. Blomlådor ska det bli men skulle vara trevligt med något smått hängandes i nätet. Inget för stort som förmörkar balkongen :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag och katterna ska flytta från hus till lägenhet och de går då från möjlighet till utevistelse till enbart utevistelse på balkong...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Sassy
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 998
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
19 238
Senast: Stefffie
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp