Fikabesvikelser

Det kan till viss del ha att göra med att någon högst uppsatt i fabriken var väldigt otrevlig mot en serviceperson/hantverkare och denne fick kassvis med bakverk med sig hem som vi åt under lång tid. När man vet hur otrevlig personen var så smakade det inte gott.
 
Största besvikelsen är när något som ser gott ut helt i onödan innehåller mandelmassa. Inget blir bättre med mandelmassa. Möjligtvis semlor undantaget.

Eller när kaffet inte är gott. Dricker hellre te eller vatten än äckligt kaffe, men då är det ju för sent :p Och ja givetvis är det min subjektiva bedömning på vad som är gott kaffe ;)
 
Jag är nog körd enligt buke trots mitt ofta väldigt goda fika, ibland på margarin dock men nålen i kistan är att jag inte har kaffebryggare:D Borde skaffa mig en press. Känns bara sååå onödigt:p

Får väl göra som den buke:are som bjöd på Pepsi Max och sedan hade mig beroende i flera år:rofl:
 
Största besvikelsen är när något som ser gott ut helt i onödan innehåller mandelmassa. Inget blir bättre med mandelmassa. Möjligtvis semlor undantaget.

Eller när kaffet inte är gott. Dricker hellre te eller vatten än äckligt kaffe, men då är det ju för sent :p Och ja givetvis är det min subjektiva bedömning på vad som är gott kaffe ;)

ALLT blir bättre med mandelmassa! I fikaväg alltså, jag skippar nog mandelmassesill på julbordet.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 880
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 707
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
1 267
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 593
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp