Freyr

Trådstartare
Hur kan en användare som blivit avstängd skriva inlägg?

Såg alldeles nyss ett linlägg på gnägg av en användare som är avsängd. Under användarens nick stod det "banned".

Är inte hela meningen med avstängning att de inte skall kunna skriva inlägg?

/Malin
 
Sv: Banned

Det är väl meningen att dom som är banned inte skall kunna skriva inlägg. Men hur det kommer sig att dom kan det ändå, fattar jag inte. Kanske dom har fått komma tillbaka och detta "banned" inte hunnit försvinna.
 
Sv: Banned

När någon blir bannad får alla tidigare inlägg av vederbörande märkningen "banned". Det bör alltså vara ett inlägg skrivet före avstängningen som du såg.
 
Sv: Banned

Det hjälper ju egentligen inte med avstängning, bara för dom avstängda att skaffa nya nick.Effektivast hade väl varit att kolla upp vilken dator de skriver från å stänga av allt från den :smirk:
Men nu e jag elak, blir säkert halshuggen :eek:
 
Sv: Banned

chrysler skrev:
Det hjälper ju egentligen inte med avstängning, bara för dom avstängda att skaffa nya nick.Effektivast hade väl varit att kolla upp vilken dator de skriver från å stänga av allt från den :smirk:
Men nu e jag elak, blir säkert halshuggen :eek:
Klart det går att banna ip, men det är ju bara att byte ip, och om man i så fall ska banna hela ip-serier, så kan det hända att användare som inte har gjort något också blir bannade...
Finns väl egentligen inget riktigt bra sätt att hindra användare från att besöka en sajt...
 
Sv: Banned

Jag förstår mej inte på endel, om jag blev avstängd från från en sajt skulle jag inte vilja komma tillbaka, skulle koka av ilska ju :devil: ;)
 
Sv: Banned

Har själv lyckats bli avstängd från en site, fast det var nån gång förra året om jag inte missminner mig.... :angel:
Fast där hade de en ytterst lättstött person som skötte det hela, för jag var faktiskt inte speciellt otrevlig..... :smirk: Skrattade mest åt det hela faktiskt, speciellt när denne senare var inne här på Buke och hävde ur sig en massa saker..... :devil: :rofl:

/Carina :eek:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 996
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 008
Senast: Niyama
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 939
Senast: Stereo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 044
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp