Bara en GLAD-tråd...

Scata

Trådstartare
Jag vill bara HURRA för den fantastiska personalen på mitt barns dagis :banana::banana:
(och jo, jag har sagt det till dom personligen också)

Det är så ofta som det klagas på dagis-personal och i vissa fall är det säkert befogat, men eftersom jag har ett sånt bra dagis så vill jag bara säga det ;).

Ett exempel (av många): Jag kom på i början av förra veckan att jag ville ha mitt barn med mig på jobbet imorgon, så jag sa till att han inte kommer till dagis dagen före jul - trots att jag skrivit i ledighetslappen att han skulle gå då. Men jag hoppades att jag inte var ute i sista minuten iallafall.... Idag vid lämningen så frågar personalen om det var säkert att han skulle vara ledig, för jag skulle inte känna att jag måste ha han hemma då, utan att dom jobbade där för han och våran skull och att det var öppet om så ett enda barn behövde vara där.

Den inställningen genomsyrar hela personalen och det är helt underbart :love:.
 
Sv: Bara en GLAD-tråd...

Vad härligt det låter! :laugh:

Min son har inte börjat på dagis än men jag hoppas att personalen är av samma kaliber när det väl är dags!
 
Sv: Bara en GLAD-tråd...

Kul att det finns positiva föräldrar!

När jag jobbade på fsk så fick vi ett par ggr "dagens ros" i lokaltidningen, då känner man sig lite extra stolt :)
 
Sv: Bara en GLAD-tråd...

Jag kan inte annat än hålla med. Älskar min dottern dagis och personalen. De är helt underbara (ja, jag har också sagt det till dem;)). Har inget att klaga på.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det kommer säkert vara några som tycker att jag skriver nåt dumt nu eller att jag är taskig eller att jag har fel och sånt som det...
2
Svar
30
· Visningar
2 556
Senast: Pratsch
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
15 682
Senast: Badger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
Småbarn Har hittills lyckats undvika att ha barnet på förskola under sommar och jul då dom slår ihop verksamheten på flera förskolor. Har inte...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Pengy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp