bärbar dator...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Hogwartsexpressen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 829
H

Hogwartsexpressen

tja! Fyller år onsdagen den 26 och ska önska mig en bärbar :rofl:
ett problem:Jag kan inte hitta "den för mig":confused:
Den får inte vara för dyr (vi är snåla i vårat hus:devil:) oc hmåste ha ett VÄLDIGT BRA MINNE! Dvs. jag vill kunna ha massa program och spel osv... Sen ska den kunna agera som en bärbar också, jag vill inte bara ha det fastskruvad i väggen!
Den ska ha 3D- aceleration (stavning?) och sånt...
Ledsen om ni tycker att det här en onödig tråd, men jag hittade inte det jag sökte i de andra trådarna, och jag vill inte sno ngs tråd:o
Aja prist ska vara mindre än 5500

Sv: bärbar dator...

5500 kr, bärbar (<2.5kg 3.5h+ batteritid) + bra minne, hmm ptjaa. alla datorer sen typ 96 har 3daccelerator, sen beror det ju på var för graifkkort mna vill ha, men generellt sett så duger allt som finns på marknaden idag. vissa saker duger dock, allting orättvist som det är, lite mer än annat :)

jag skulle nog rekkomendera http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=338767 typ.

btw, jag fyller den 24e ;)

Sv: bärbar dator...

Väldigt bra RAM-minne antar jag att du menar. Går att sätta in extra minne själv eller lämna in så att nån gör det åt en. Så ram är inget man behöver kolla blint på när man köper alltid.

Liknande trådar

Äldre Jag såg att det fanns en tråd om julklappar till sambon, men hittade ingen om allmänna tips eller så och ville inte sno den, finns det... 2
Svar
25
· Visningar
2 783
Senast: Hyacinth
·
IT & mobiler Ja, det är en verklig djungel att försöka hitta rätt i... Och jag skulle behöva lite råd och tips om bra modeller. Några krav/önskemål...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Behöver tips av er för att hitta en för mig bra bärbar dator. Har något dålig koll på vad alla grejer i specifikationerna innnebär, men...
Svar
4
· Visningar
1 610
Senast: Victovie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka