Barfota boots???

Sv: Barfota boots???

Idag har mina boots kommit! :bump: Hoppas nu att dom passar! Ska prova dom imorgon.
Har förmodligen fått sålt mina Boaboots som inte passade också till en tjej i stallet och isåfall har nästan dom nya betalat sig också! :banana:

Dom passade!! :bump: :bump:
Riktigt bra satt dom och dom var enkla att få på! Det tog inte mer än fem minuter att få på dom på båda fötterna! Tog en liten halvtimmes provtur och och det verkade inte som hon vantrivdes i dom heller!
Har tyvärr ingen digitalkamera för tillfället, annars hade jag kunnat visa upp lika fina bilder som Hera! ;)
Vi galopperade till och med på grusvägen idag, det har jag inte kunnat gjort på länge med den damen, knappt kunnat skritta utan att hon ömmade. De här bootsen verkar jättebra! :banana:

jag funderar på att prova dessa men är lite osäker eftersom de bootsen jag hade sist inte var bra... lite pengar är det ju oxå men det hade varit härligt att kunna rida normalt igen efter över ett år... jag antar att man kan skicka tillbaka dom om man inte gillar dom eller? men man kanske inte kan provrida i dom först? det hade varit kanonbra.

Du kan inte provrida dem. Tror dock inte att de är svårsålda om du inte vill behålla dem.

Tycker att 800 är ett ok pris för ett par. (oftast behövs det ju bara fram)
Kostar som en skoning och håller bra mycket längre. Men så verkar jag iofs hästarna själv så jag slipper verkningskostnaden (fast ny rasp etc får jag ju köpa ibland förstås).

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar om någon här kan förslå ett par barfota boots till min nya häst som normalt går barfota utan problem. Men på vissa...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: skiesabove
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
886
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 202
Senast: Sasse
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 810
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈