Barnrum (Utbruten från Vårföräldrar 2019)

Tror sonen var runt ett år när vi fixade iordning hans rum för förvaringens skull. I januari fyller han tre, sover fortfarande hos oss/mig (sen nåt år tillbaka hade jag dock helst haft det annorlunda men omständigheterna har gjort att vi avvaktat). Så länge de ammar/ofta vaknar nattetid tycker jag det är skönare att dela rum.

Det är nog senaste månaderna han har börjat leka lite mer i sitt rum men extremt sällan han går undan för att vara själv etc så han har ju inget behov så sätt.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
6
· Visningar
5 001
Senast: clusia
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
30
· Visningar
2 880
Senast: Riru
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: leoparden
·
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp