Bästa basplaggen?

Bukefalos 30 år!

Bonita4

Trådstartare
Är i behov av ett gäng T-shirtar, linnen osv. Var handlar jag? Vill att de håller kvaliteten och inte blir ”vågiga” i halsen eller tappar formen direkt, men samtidigt har jag inte obegränsad budget. Ge mig tips :D

Och jag säger Engelssons och Lindex. :D

Jag har även några mer rejäla t shirt från uniqlo i herrmodell som jag har på vintern.

Jag köpte trosor, pyjamasshorts och leggings från Rekoshoppen nyligen. Nu har jag ju inte haft dem så länge att jag kan uttala mig om hållbarheten, men de är supersköna och leveransen var blixtsnabb.

Kortärmade toppar från Aware som finns på VeroModa är väldigt prisvärda och har hållit i många år. Skönt material också.
Håller även med om linnen från NewBody.

Håller med om Engelssons! Har köpt svarta basic t-shirtar där som är billiga och har riktigt bra kvalitet! Jag har nästan alltid svart t-shirt så jag lever i dem!

Jag har långa linnen från Cubus, perfekt för mig med lång överkropp. Det håller formen i flera år, har några stycken jag växlar mellan, men använder dom varje dag under tröjor och skjortor.
Oväntat bra kvalitet. 😊
Jag också. Körde på liknande från Gina Tricot från början, men de slutade ha dem. Tycker passformen är väldigt bra på de från Cubus. Jag har dessutom kort överkropp, men avskyr när tröjor/linnen är korta i midjan så de hela tiden glider upp så vill helst ha såna som går över rumpan.

Eftersom jag har idrottande barn (med säljkrav på bl.a Newbody, och jag därför köpt en hel del därifrån de senaste tio åren 😅) så säger jag Newbody.
Älskar deras linnen! Hållbara och skön passform. Används som basplagg år in och år ut, tvättas hårt och torktumlas men ser schyssta ut ändå.

Deras strumpor är också super, och kompressioncykelbyxor/korta träningsbyxor lever jag i sommartid.

Håller med om cubus. De har i alla fall tidigare varit både i ekologisk bomull och svanenmärkta, vilket också känts bra. Vet inte hur det är nu då de håller i många år så jag har inte behövt köpa de senaste åren.

Jag köper numer en sorts t-shirt, jag har hittat vad jag gillar. Jag köper dem när jag springer på dem helt enkelt, så mitt tips är att när du hittar en du gillar- bunkra.

Liknande trådar

• Shopping-hjälp kläder
  • Att vara klädd och bekväm
  • Kläder när man är vuxen
  • Problem med sambons ex..

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat