Bästa golvet?

Det är nog så. Linoleum är nog bra, ska kika vidare på det.

Vinyl och laminat (bra sådant) kan väl vara alternativ?

Hade alla gånger valt något av det framför linoleum om jag fått välja men jag har väl bott i för många lägenheter med trista linoleumgolv. De har haft missfärgningar som inte gått att få bort helt och hållet.

Vinyl och laminat (bra sådant) kan väl vara alternativ?

Hade alla gånger valt något av det framför linoleum om jag fått välja men jag har väl bott i för många lägenheter med trista linoleumgolv. De har haft missfärgningar som inte gått att få bort helt och hållet.
Jag vill gärna undvika plast i så stor utsträckning som möjligt, så om linoleumgolven utvecklats är jag positiv till dem. Har också bott med den trista varianten, men det verkar ju finnas väldigt mycket mer att välja på nu 👍🙂

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 060
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: alex.ha
·
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
823
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 876

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka