Bästa SE-telefonen under 2500?

MissFideli

Trådstartare
Vill ha en ny mobiltelefon nu. Efter 2 Samsung har jag konstaterat att den inte riktigt håller måttet och dom flesta är eniga om att SonyEricsson är den bästa.

Jag ska ha den att ringa med och framförallt lyssna på musik med. Gärna lite snyggare utseende

Nån som har tips? Den måste finnas att få tag på ny förstås, ingen utgången modell.

Tittat på bl.a W580i, W760i (lite för dyr kanske) och F305 (inte kommit ut än).

Fler tips?

Sv: Bästa SE-telefonen under 2500?

Jag har W6601, och jag tycker den är superbra. Och på pricerunner ser det ut såhär, så jag anser den väldigt prisvärd också. Den har guldkanter och jag tycker den är fasligt snygg. Bra att lyssna på musik i, jag lyssnar inte så fasligt mycket så har inte koll på hur mycket batteri den drar. Och med min tidsuppfattning kan jag inte heller säga hur ofta jag laddar den. :)

Jag älskar verkligen min nya K770i :d:love: Funkar jätte bra och jag älskar verkligen allt på den, dom flesta nya sony ericsson (ej walkman) är så himla klumpiga men inte denna! :love:

67972sony_ericsson_K770i_cell_phone.jpg

Om jag skulle köpa mobil nu skulle det nog bli en SE W595. Den är snygg och verkar ha det jag behöver i en mobil, plus att de funktioner den har verkar funka bra. Bra batteritid och samtalstid tycker jag också är viktigt. Min nuvarande mobil är vikbar och jag gillar det formatet så mycket så min nästa mobil måste vara antingen skjutbar eller vikbar, "vanlig" design vill jag absolut inte ha. Bluetooth är bra så att man kan ansluta trådlös handsfree.

SE har gjort ett antal mobiler som ser ut ungefär som den jag länkar till och jag vet inte om det skiljer så mycket mellan modellerna, men jag avråder bestämt från en W580i då knapparna spricker på den (läser man recensionerna så verkar det hända precis alla med den modellen).

Ja, det lutar åt den. Väntar på F305 bara, vill se den IRL innan jag bestämmer mig. Den ska komma i slutet av november tror jag.
Var in på Telia-butiken här i stan och dom har slutat sälja 580:in just pga att dom fått in så himla många som gått sönder i knapparna. Hon sade nått om för hård plast, och det ska dom ha ändrat till 595.

Har snöat in på skjut/viktelefoner.

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka