Bästa starthjälpen till bil?

• Fordon
  • Trådstartare Trådstartare manda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 153

Bukefalos 30 år!

manda

Trådstartare
Min hulda moder råkar med ojämna mellanrum tömma bilbatteriet genom att komma åt någon knapp. Därför har jag skaffat henne en vägassistansförsäkring med noll självrisk. Nu visade det sig att för starthjälp på hemadressen är självrisken 1295kr. Därför funderar jag på att skaffa henne en batteristartare (eller vad de heter). Det är en djungel!

Vet någon en bra och prisvärd? Något särskilt märke att välja eller undvika?

Jag har en Noco Boost som jag är jättenöjd med, gjorde iofs inga jämförande efterforskningar eftersom jag akut behövde få liv i ett gammalt trött batteri. Men den har fungerat till full belåtenhet för både mig och bekanta varje gång den behövts. Inkluderar en rejäl ficklampa också vilket ju kan vara en extra bonus. Tror den kostade runt en tusenlapp men som sagt har dålig koll hur prisvärda andra alternativ är.

Min hulda moder råkar med ojämna mellanrum tömma bilbatteriet genom att komma åt någon knapp. Därför har jag skaffat henne en vägassistansförsäkring med noll självrisk. Nu visade det sig att för starthjälp på hemadressen är självrisken 1295kr. Därför funderar jag på att skaffa henne en batteristartare (eller vad de heter). Det är en djungel!

Vet någon en bra och prisvärd? Något särskilt märke att välja eller undvika?

Jag ska fråga särbon, han har någon som fungerar väldigt bra och inte var galet dyr vad jag kommer ihåg.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka