RostKaptenen

Trådstartare
Ingen som ska till Baståsen nästa helg?

Jag gör ett nytt försök med mitt stora skrälle:p Denna gång ska vi åtminstone röra vid vattenhindret:angel:

Sv: Baståsen

Jag gör ett nytt försök med mitt stora skrälle:p Denna gång ska vi åtminstone röra vid vattenhindret:angel:

Det kan du ju glömma, röra vattenhindret alltså :p
Du har säkert tränat och går därmed miste om överraskningsmomentet :angel:

Det kan du ju glömma, röra vattenhindret alltså :p
Du har säkert tränat och går därmed miste om överraskningsmomentet :angel:

Hahaha! Vi har faktiskt inte tränat något mer... Än iaf:angel: Hmm överaskningsmoment... Kanske att rida i full fart sedan får jag böja mig fram o hålla för ögonen på honom tills vi har kommit ner i vattnet:p Undrar om det står något om det i TR:devil:

Salonikel:
Jag har en 5 åring som går debutant:)

Ja han har gått 2 st debutant i början på juni. Första gången nollade vi i terrängen och andra gången kom vi inte igenom vattnet...:angel: Han har lite vattenfobi som vi har jobbat på hela vintern, bara att hoppas att vi får det att släppa så småningom:)
Vad har du för häst?

Tänker på förra årets värme, +36, himmel vad varmt det var....men det blev en lyckans dag till slut, en vinnare o en tvåa i släpet hem :bump::bump:
Lycka till o försvara våra färger!

Är det din gamla röda som ska gå lätt klass? Eller någon med samma namn kanske bara?

Jag kommer. :)

Jag åker dit för att titta på banan (som min mamma byggt) och heja på våran lilla b-ponny som rids av en tjej som gör sin första "riktiga" fälttävlan. Spännande! :laugh: :bump:

ÅÅåhhhhh - vi skulle varit där, men jag var tvungen att avanmäla igår. Tusse åkte på lymfangit för nån vecka sedan, och jag känner att vi inte hinner bli klara tills i helgen. Han är bra och går för fullt nu, så vi satsar på Enköping o Örebro helgen efter istället.

Hoppas ni får jätte jätte roligt allihopa, jag håller en tumme för er när jag ligger på en klippa i skärgården o solar! :angel:

//C:)

dotter rider 100-klassen med 6åringen. gamla ponnyn ska också starta på lördagen. :D

KL
Kikar man på väderprognoserna så ser det ut att bli upp emot 30 grader i helgen... Glöm inte vattenflaskorna allihopa!!

Förhoppningsvis betyder det att min häst mer än gärna plaskar ner i vattenhindret för att svalka sig;):D

Jag och Kamel kommer också till Baståsen! Rider lättklassen.
Vi har båda haft semester i nästan en hel vecka nu, så vi får se hur det går....tur att Kamel ska få rasta av sig lite på en annan terrängbana imorgon, han lär vara mer vild än tam :D

Jag rider min 6åring, som egentligen är hopphäst,. Men det är kul att komma ut i terrängen tycker vi båda!

Liknande trådar

Tjatter Mina sociala medier bombas med reklam för Västerbottensåpa. Visst, gillar konceptet, men undrar om det verkligen är så stor skillnad på... 2
Svar
22
· Visningar
1 248
Senast: Badger
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
777
Senast: startpompe
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Rumpnissen
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 256
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈