Batterinivå på Canon Powershot S5 IS

Emtherlia

Trådstartare
Ja frågan är hur ser man batterinivån på kameran Canon Powershot S5 IS?

Är jag blind eller finns det inte en sådan funktion på den kameran? Väldigt irriterande!

Sv: Batterinivå på Canon Powershot S5 IS

Den brukar väl komma upp när det börjar ta slut (långt innan iofs). Det var iofs ett tag sen jag använde min...

Jag tror bara det visas strax innan det tar slut. Jag har aldrig sett att det skulle finnas någon funktion för att se det annars, men å andra sidan har jag inte letat heller...

hmm, tycker det är så himla jobbigt att inte se hur mkt det är kvar av batteriet! måste ju alltid ha extrabatterier med!

Efter att den har börjat visa att det är lite batteri kvar så har det dröjt mycket aktiv kameratid innan det har tagit slut. Så alltid förutom långa fotodagar har jag klarat mig utan att ha med extrabatterier.

Liknande trådar

IT & mobiler Canon SX-20 IS Powershot och Canon A480 Powershot? Och kan dela med sig av erfarenheter, för- och nackdelar? Jag är förvisso nöjd...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: JeayL
·
A
IT & mobiler Det här är en tråd för alla Canon powershot S5 IS ägare, eller kunnande. :D Här kan man visa bilder, ge tips och kommentarer, och lära...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: AmelieA
·
  • Låst
IT & mobiler Börjar bli sugen på att skaffa ny digitalkamera, tyvärr tillåter inte min ekonomi att jag köper en systemdigitalkamera annars hade jag...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag ska köpa en ny kamera (som jag vill utvecklas med, d.v.s. fota lite allt möjligt. Macrobilder, rörelser, porträtt... allt!). Valet...
Svar
10
· Visningar
1 850
Senast: Stormogul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka