BE kort - hur svårt/dyrt är det?

Leoni

Trådstartare
Ni som som har kompletterat ert B-körkort med E-behörghet vid senare tillfälle på körskola, hur många lektioner tog det? Och var ni duktiga på att köra redan innan?
Funderar på det men måste budgetera lite innan, jag kör rätt illa så det kommer nog att ta ett tag.
Vad kan man räkna med?

//Leoni
 
Jag fick mitt betalt av LRF/kunskapslyftet, men jag tror jag körde en stadskörningslektion och en lektion i hinderbanan. Ja, jag kunde backa innan...
Det du ska göra är att träna backning hemma, alldeles gratis. Det finns egentligen ingen anledning att göra det på skolan, det är ändå bara träning som gäller.
Däremot var jag vid flera tillfällen och gjorde teorifrågor, men det är väl ändå gratis om man kör på skolan antar jag?
 
Kontakta närmaste ridklubb, dom kan ha en studiecirkel o då kostar det nästan inget. Ca 4000 kr blev det för oss. Men ju fler desto billigare antar jag...? Då kan man ju öva tillsammans (på ridbanan kanske där det är inhägnat.. :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 374
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 880
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 051
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 401
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp