Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat! Här är en till som LCHF:ar mer eller mindre strikt så har också koll på grejer om du vill ha tips/råd. Jag har pluggat "kost vid träning" och har under våren ätit mer kolhydrater (främst i form av baljväxter, nötter och frukter) men tyvärr fungerar det inte så bra för mig då jag galet lätt triggar igång ett matsug. Jag har ju haft lätt att lägga på mig om jag inte håller hårt på kosten (vilket fått sin förklaring i och med hypotyreosdiagnosen) vilket gör att jag har rätt mkt koll...![]()
Oh, 15-poängskurs som går på distans 50 %? Jag ligger på köplats typ 290 inför urval 2, hoppas att jag kommer in.![]()
2,1 kg ner på 5 dar..Det händer grejor och det med reda! Jag är så superlycklig och har verkligen fått kraft att fortsätta kämpa, tycker till och med redan att kläderna sitter lite lösare..
Tack för allt stöd och tips! Det här kommer bli så himla bra!
Dagen till ära firar jag med lite vattenmelon och lite internetshopping.
Mvh Domino_s
Idag hände nåt märkligt!
Jag kom hem från jobbet, slösurfade på iPaden tio minuter och sen satte jag på mig träningskläderna och gav mig iväg på en löptur, utan att ens tänka efter! Det gick av bara vanan![]()
GUTT
Sen gick det inte supersnabbt, men det blev 3,5 km iaf![]()
2,1 kg ner på 5 dar..Det händer grejor och det med reda! Jag är så superlycklig och har verkligen fått kraft att fortsätta kämpa, tycker till och med redan att kläderna sitter lite lösare..
Tack för allt stöd och tips! Det här kommer bli så himla bra!
Dagen till ära firar jag med lite vattenmelon och lite internetshopping.
Mvh Domino_s