Sv: Beach 2013, del X
Jo det går ju snabbt och framförallt när man lärt kroppen rörelsen ordentligt, då kan man ju lyfta mer bara för att kroppen vet vad den ska göra. Så kul att märka när det går framåt, blir så peppad av sånt!
Nästa gång blir det 35 kg fast jag vet inte riktigt när. Just nu har jag sån träningsvärk att jag vaknar på natten när jag vänder mig
Drygt med huvudvärk! Hoppas den går över!
Bra jobbat med chokladen! Klart du kan motstå fikabrödet också, ät en frukt istället! Sen är fikat över och så går resten av bara farten. Min värsta fiende vid jobbfika är hunger så har jag bara något annat jag kan äta brukar det gå bra.
Tackar! Och starkare ska jag bliBara man böjer regelbundet och loggar träningen så man kör lite tyngre för varje gång så utvecklas man snabbare än man tror.
Jo det går ju snabbt och framförallt när man lärt kroppen rörelsen ordentligt, då kan man ju lyfta mer bara för att kroppen vet vad den ska göra. Så kul att märka när det går framåt, blir så peppad av sånt!
Nästa gång blir det 35 kg fast jag vet inte riktigt när. Just nu har jag sån träningsvärk att jag vaknar på natten när jag vänder mig
God morgon tråden! Jobbdag 6 av 8, blä. Vaknade med ont i huvudet, kan vara för att jag somnade med lampan på och släckte den inte förrän 03:00
Idag blir det promenad till och från jobbet, dryga 5 km. Har varit duktig med chokladen och inte ätit i helgen när jag inte har motionerat som jag ska68,2 stod vågen på idag så det är bra. Svårt på jobbet att hålla sig ifrån fikabrödet...
Drygt med huvudvärk! Hoppas den går över!
Bra jobbat med chokladen! Klart du kan motstå fikabrödet också, ät en frukt istället! Sen är fikat över och så går resten av bara farten. Min värsta fiende vid jobbfika är hunger så har jag bara något annat jag kan äta brukar det gå bra.