Sv: Beach 2013 del XI
Intressant, men sjukt jobbigt, det ska ju inte vara jobbigare under sista kilometern liksom
Tror att jag hade hamnat i ungefär samma tid som dig om man nu ska läsa det där. Förra årets resultat var ju liksom mirakulöst
Precis som MalanMjöl beskrev Tough Viking. Det är en utmaning (TV är 12 kilometer lång tror jag) på 8 kilometer och det är 50 hinder på vägen, en massa hinder, typ bada i iskallt vatten, krypa under taggtråd osv
Bästa tjejtiden var på 2 timmar
TV har mindre antal hinder har jag för mig.
Så det loppet i Köpenhamn är tuffare. Hade varit sjukt kul
Inte riktigt samma bansträckning. Jag upplevde nog faktiskt denna som lite värre, om än bara lite. De hade bytt ut sista sträckan bland annat, där man förra året sprang längs Linnégatan. Nu sprang man längs Vegagatan där det också var uppförsbacke, vilket jag upplevde som jobbigare. Vansinnigt mörkt på vissa ställen med, och kass start. Men annars bra bana![]()
Tyvärr hade jag tränat på tok för lite...
Lopp i köpenhamn låter fint! Kör hårt!![]()
Intressant, men sjukt jobbigt, det ska ju inte vara jobbigare under sista kilometern liksom
Är det det får toughest viking eller vad det nu heter som man ska hoppa över eld, krypa under taggtråd och liknande? Har läst om det, men tror inte jag har någon större lust att delta!![]()
Åh vad är det för nått?![]()
Precis som MalanMjöl beskrev Tough Viking. Det är en utmaning (TV är 12 kilometer lång tror jag) på 8 kilometer och det är 50 hinder på vägen, en massa hinder, typ bada i iskallt vatten, krypa under taggtråd osv
Så det loppet i Köpenhamn är tuffare. Hade varit sjukt kul