Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Ja det nog värt att försöka tänka på det och bättra sig lite. :) Det ju väldigt påfrestande för kroppen att hela tiden vara i ytterlägen.
Minns när jag var liten och vi jämförde grejer hela tiden. En sak var ifall man kunde ta tag i tummen och dra den till handleden så den nuddade armen. Vilket jag såklart kan. Idag är det så läkare och andra avgör om jag är överrörlig. :p

Haha, just det där var mitt partytrick ganska länge! :D
Jag märker nu när jag håller på och rör mig mer att det är ansträngande med de där ytterlägena. Främst när jag yogar - jag får be maken titta så att jag inte överböjer. Men det är väl bara att jobba på och hoppas att det blir bättre ...

Ang Wii. Finns det mkt träningsspel till dom? Jag och karln är lite sugna på att köpa en konsoll av ngt slag. Jag är lite inne på Wii så man kan träna med. Två flugor i en smäll lixom.

Jag tycker att jag hittat en hel del, och köpt hem ett gäng, men använder mest wii fit plus eftersom det är smidigast när jag inte velat köra ett helt program. Har inte kunnat testa dom andra fullt ut pga knäna, ska se om jag kan göra det när jag kommer hem från min minisemester nästa vecka.
Nu har det dock kommit en ny wiikonsol, vet inte hur det är med spel till den (den kanske kan spela "gamla" wiispelen också?).

Men den är helt klart värd sitt pris! Både träning på ett kul sätt och underhållning i ett. Kostar inte så fasligt mycket nu heller :)

kl

Har mest skumläst de sista sidorna, vill i alla fall säga HEJ till Sleepan och vad kul med ditt jobb!

Till mig själv vill jag säga: Woop freakin WOOP! :D:banana: I morse passerade jag den lägsta vikten jag hade förra året, vilket betyder att jag är under 65 kg nu!! Så jäkla pepp just nu! Har fått någon kommentar om att jag äter så lite, men jag kan lova er att jag inte går hungrig. Kontrade med att jag äter ju 5 gånger om dagen istället för 3, såatteee ;) Igår åt jag dessutom lösgodis. Inte så mycket, men jag ville ha så då köpte jag. Skillnaden är väl att nu väljer jag ut de bitar jag verkligen gillar och tar några stycken, istället som förut då jag kunde ösa ner en skopa av varje och sen moffa i mig allt... :angel:

Men wow, du är så duktig! Verkligen woop woop :banana: Oftast behöver man ju inte jättemycket mat för att inte gå hungrig, normala portioner är nog i dagsläget lite för stora. Bra grej med lösgodiset där, så brukar jag också försöka göra. Oftast blir man ju nöjd med bara några få favoriter, sen mår man ju mest illa ändå/är inte sugen längre.

Har du inga före/efter bilder? Älskar sånt :D

Blev en svettig PW igår med en kompis, vi gick i skogen och där var det ju inte plogat (om än ganska upptrampat) på samma sätt som på gatorna så fy vad jobbigt det var! Hatar snö :p Blir nog trottoarena framöver...

Vad använder ni för skor förresten om ni promenerar/springer såhär på vintern? Vanliga löparskor bara? Vinterversioner av dem?

Grattis Zass, du är så värd att nå lägstavikten! Så som du kämpar! :)

kl
Riktigt härligt att klippa och färga håret igår, satt i 3 timmar hos frisören:angel: Men i natt vaknade jag av att jag hade superont i vänster skulderblad och det gör fortfarande ont. Jag har inte en aning om vad jag har gjort? Ondast gör det när jag tar djupa andetag, skitskumt?O_o

Jag använder mina vanliga promenadskor när jag promenerar och mina vanliga löparskor när jag springer. Det har ju inte varit särskilt mycket snö eller halt här så det har funkat bra (när jag tar mig utanför dörren i kylan vill säga;))

Nej men precis, jag fyller dessutom på med grönsaker istället :)

Bara för att du ber så snällt ;) Bilderna till vänster ca 76 kg, till höger strax under 65. Ursäkta för nakenchocken såhär på morgonen :angel:

20140123-080647.jpg

20140123-080700.jpg

Du är så jäkla grym!! :bow: Och skitsnygg dessutom :)

*kl*
Dagens motion kommer bli att bära flyttlådor. Yay :D

Wow vilken skillnad, tycker man ser skillnad på varje del av kroppen! Vad "jämnt" du verkar tappa kilon! Men jag vt att vi pratat tidigare om hur proportionerlig din kropp är :D. Dösnygg är vad du är!

Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag nog mest stå och peka :angel: svärfar och en kollega till honom bär mest. Jag lyckades nämligen stuka tummen på hoppträningen och det är löjligt handikappande :D

Du är så jäkla grym!! :bow: Och skitsnygg dessutom :)

Wow vilken skillnad, tycker man ser skillnad på varje del av kroppen! Vad "jämnt" du verkar tappa kilon! Men jag vt att vi pratat tidigare om hur proportionerlig din kropp är :D. Dösnygg är vad du är!

:love:

Åh vad fina ni är! Ja jag verkar tappa hyfsat jämnt, fast låren är ju som de är :D Men vem bryr sig!

Om vi struntar i utseende för ett tag så är ju det bästa att jag mår så himla mycket bättre. Både kropp och knopp har fått en liten renovering :)

Minns när jag var liten och vi jämförde grejer hela tiden. En sak var ifall man kunde ta tag i tummen och dra den till handleden så den nuddade armen. Vilket jag såklart kan. Idag är det så läkare och andra avgör om jag är överrörlig. :p

Oohhhh fyy sjutton!! Så gjorde min ena lillasyster när hon var mindre, sååå läskigt. Sen ramlade hon av en ponny och bröt armen, så då fick hon inte göra så mer :angel: Annars är hon nog den som är minst överrörlig av oss syskon... Minsta syrran ser ut som en gelemänniska när hon går, jättekul :D
Jag märker det mest på att jag är för mjuk i händerna, har svårt att hålla i saker och öppna burkar och sånt. Fingrarna liksom bara viker sig, samt att naprapaterna inte gillar mig eftersom de får vrida så himla långt... :cautious:

Zassoo: Bra jobbat!! Looking good! :up:
Duktiga ni är allihopa!!

Tisdag kväll var jag på Core-pass, igår morse på en timme Yoga och igår kväll på en timme SoftSpinn, idag är jag äntligen lite skönt trött i kroppen igen! Inte så mkt träningsvärk som jag trodde, men det kanske kommer. Kunde faktiskt ta i lite på spinningen igår, och faktiskt bli lite trött!
Idag blir det vilodag, ska på jobbinterjuv och hålla en ridlektion bara:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
544
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 20 21 22
Svar
420
· Visningar
9 444
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka