Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Bra jobbat där! Skillnad-absolut. Heja dig!

*knapp*
Min kropp verkar tycka att dryga 71kg är jätte bra. Jag är dock inte lika glad över det... men men... jag ger det ett tag till, börjar komma upp mängd i träningen nu och jag sköter maten, så någon gång ska det väl börja droppa lite tycker jag....

Haha ja, jag gör inte så längre om jag inte måste. :p Jag tycker mina armbågar är obehagliga, de böjer ju sig när jag sträcker armarna. Jag har sett värre, men ändå! Jag har även en kompis vars armar ser likadana ut men hon lider ju inte av sin överrörlighet på något vis (än iaf), vilket jag är avis på... Men mest troligt har jag även väldigt elastisk bindväv (har mycket elastisk hud bland annat) vilket innebär att jag har ungefära nada som hjälper lederna förutom musklerna. :p

zass: Vad fint du är! Verkligen starkt jobbat, mer än 10 kg viktnedgång!! Och jag tycker förresten inte det ser ut som att du vägde 76 kg på första bilden! Men det är jättestor skillnad :)

Men hallå där Träningsvärk! :D Satan vad ömt det är efter gårdagens armhävningar (32 till antalet). Underbar känsla :love:
Knäna värkte när jag gick och la mig så nånting gjorde nog de där balansövningarna! Fuskade en gång och testade hur det var att stå på tå bara en kortis. Mycket vingligt blev svaret!

Grattis Zass! Grymt jobbat, skitsnygg är du med! Håller med cherie om att du tappat väldigt "jämt" fördelat. Stor skillnad på ansiktet dock!

*kl

Triceps/axlar/bröst igår på gymet. Klarade nu 20 armhävningar på raken på tå:D Ökade också militärpressen till 17,5 kg (7+5+4 strikta). Idag är det rygg och biceps, ska dra till gymet nu:)

Blev peppad av dig zass, så vid lunchtid sen ska jag ta och gå powerwalk fram och tilbaka tilll skolan för att hämta böcker. Hade lätt cyklat annars, men så inspirerande att se och läsa om dina framgångar!

Kl

TACK!! :love: Så många fina kommentarer. Ni är ju bara bäst, så mycket pepp när det går bra och så mycket stöd när det går dåligt!

Bra jobbat där! Skillnad-absolut. Heja dig!

*knapp*
Min kropp verkar tycka att dryga 71kg är jätte bra. Jag är dock inte lika glad över det... men men... jag ger det ett tag till, börjar komma upp mängd i träningen nu och jag sköter maten, så någon gång ska det väl börja droppa lite tycker jag....

Drygt att den inte ger med sig! Mäter du med måttband också? Tänker att det kan ju ha hänt saker ändå trots att vågen tjurar :)

zass: Vad fint du är! Verkligen starkt jobbat, mer än 10 kg viktnedgång!! Och jag tycker förresten inte det ser ut som att du vägde 76 kg på första bilden! Men det är jättestor skillnad :)

Nä jag minns att vi pratat om det förut, att min kropp är bra på att gömma kilon :D Tack!

Imponerande med armhävningarna! Stark du är :)

*kl

Triceps/axlar/bröst igår på gymet. Klarade nu 20 armhävningar på raken på tå:D Ökade också militärpressen till 17,5 kg (7+5+4 strikta). Idag är det rygg och biceps, ska dra till gymet nu:)

Heja, bra jobbat!

Blev peppad av dig zass, så vid lunchtid sen ska jag ta och gå powerwalk fram och tilbaka tilll skolan för att hämta böcker. Hade lätt cyklat annars, men så inspirerande att se och läsa om dina framgångar!

Woop woop :D Kul! Kör hårt ;)

kl

Jag åkte på en riktigt pain förkylning i helgen med bristande karaktär som bieffekt, så träningen har legat nere i lite drygt en vecka och maten har varit katastrof :o Men nu är jag igång igen! Jag kom precis hem från en timmes gym, körde ganska lugnt idag men jag tror att det kommer kännas rejält i kroppen imorgon iaf :p

Nu ska jag sätta mig och läsa ikapp iaf de sista sidorna i tråden :)

Vad använder ni för skor förresten om ni promenerar/springer såhär på vintern? Vanliga löparskor bara? Vinterversioner av dem?

Använder vanliga, billiga gympaskor. Funderar dock på att fjäska för mamma och se om hon vill köpa ett par ordentligare skor åt mig :idea:

Tjusigt zass!! Bra gjort!

Och din lösgodistaktik är asbra! Apropå den så läste jag ett tips om det nånstans. Att man ska ta två bitar av varje grej som man vill ha/testa. En blir för lite, men två blir alldeles lagom. Och totalt så hamnar den där godispåsen på kanske 20 bitar istället för ett halvt kilo av bara farten. Är det en ny godissort så har du dessutom bara en att slänga om den var äcklig, men en hel till upplevelse om den var god :D

Jäklar vilken skillnad! :banana:

Jag kanske ska ta nån bild o se även om det skiljer typ max 0-1 kg från nu och i somras :angel: Har nog byggt på mig ett par rutor och sidomuskler på magen!

Klart du ska! Har varit alldeles för lite bilder på sistone:D

*kl

Så då, gymet klart för idag med. Började bra med massa energi och ett par km löpning och därefter stående rodd med riktig fin kontakt i ryggen. Sen marklyft som började bra men verkar som jag typ överansträngde nån muskel i ryggen. Fick lite ont i ländryggen på höger sida när jag var typ klar och det sitter i än:( Vet inte om jag typ håller emot lite mycket när jag går ner för det är typ i det läget det gör lite ont. Verkligen inte mycket men får ta det lite försiktigt nästa gång, hoppas det går över snabbt:)

Oh well, nu ska jag fixa lite lunch och sen är det jobb!

Hoppas du får ordning på det, det är enormt frustrerande när man lägger på sig en massa vätska i onödan!

*kl*
Idag gick jag på gruppträningspass på xtra. Hade tänkt ta det lite lugnt, men det sket sig :D Så nu är jag helt slut i kroppen! Men det är sådär skönt slut ändå :) Jag ska försöka komma iväg på fredag också när det är nytt pass.

Vägde in mig också för första gången sen 20/12. Sen dess har jag ju ätit det jag haft aptit för helt enkelt, och inte tränat allt för mkt :angel: Men, jag hade gått ner 5 kg ändå!! :bump: Jag är jätteglad!! Hade hoppats på att jag skulle stått still och inte gått upp nåt igen så en bra nedgång var ren bonus. :) Och nu är det bara 1,5 kg kvar, sen är jag halvvägs!!

Det där påminner mig lite om en sak syrran berättade.

Hon är en sån person som inte äter när hon mår dåligt, hon gick ner en hel del både när mamma och när pappa dog. När detta hade kommit på tal hemma hos syrran för inte så längesedan hade hennes make sagt "Vilken tur att du verkar må bra nu då!". :cautious: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
544
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 436
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka