Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! På båda.
Himla intressant med all anatomi just nu
Kan inte alla skriva lite om sina mål så att en beach-tråds-otrogen stackare som jag är lite uppdaterad? Eller ni kanske gjorde det typ nyss?
Nu har jag bokat in mig på två bodybalancepass den här veckan. Imorgon efter skolan och på lördag. Jag ska alltså åka in till Gbg för att träna, då är man bra sugen kan jag lova
Eller så kan det ha att göra med att jag har fler saker som lockar där, men det behöver man ju inte låtsas om
Japp!Åh, är det på 24/7? Synd att jag åker ner till Skåne imorn igen - annars hade jag gärna hängt på!
Japp!
Vi får ta och köra tillsammans när du är tillbaka nästa gång
Funderar över att ta ett bodybalancepass på måndag också. Behöver ju ändå plugga = kan lika gärna göra det i skolan som hemma, och då har jag ju nåt att göra de två timmarna mellan skolans slut och passets början. Och det är alltid skönt att röra på sig.
Ska ta och ringa PTn och boka in ett pass till nästnästa vecka också. Vill inte ha det mitt i tentastressen, då räcker det med att köra lugna gruppass.
Ooh! Inte anledningen såklart, men bb-pass.Måndag är inte omöjligt att jag kan. Kommer tillbaka på söndag redan sen kvar här ytterligare en vecka pga vill vara hos sambon eftersom hans mamma är sjuk.
Ooh! Inte anledningen såklart, men bb-pass.
Tror det låg kl 17:00, bokningsbart från lördag kväll
Kan inte alla skriva lite om sina mål så att en beach-tråds-otrogen stackare som jag är lite uppdaterad? Eller ni kanske gjorde det typ nyss?
Ja det går ju alltid att avboka om det behövsKan ju boka iaf! Vågar inte lova att det kommer funka pga att jag inte vet hur det blir med hans mamma, men det vore fint