Bukefalos 28 år!

Beach 2014 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
8 kilometers promenad idag, nu godis i soffan. Imorgon ska jag gå på första skivstångspasset på ett år, räknar med mördande träningsvärk på söndag.
 
Imorgon blir det åka bil och gå på dop. På söndag blir det någon märklig variant av långlöpning inom ett väldigt begränsat område pga älgjakt pågår=alla långrundor är off limits. Vill inte bli skjuten en vecka innan LL...:nailbiting:
 
PT-pass idag.

1. Min PT tycker att det syns väldigt mycket att det gått ned i vikt
2. Jag förbättras väldigt mycket för varje träningspass
3. Mina squats var teknikmässigt väldigt bra idag

Negativt:

1. Jag har varit grymt trött hela dagen och hade inte så mycket tryck under passets gång
2. Jag har varit grymt omotiverad hela dagen och vill helst ligga kvar i sängen

... Men jag tog mig dit i alla fall!!! Och var tekniskt mycket bättre än förra gången! Woop!!
 
Så jävla trött.
Jobbade till 04 inatt, sovit mellan 05-12 ungefär. Nu upp, äta frukost, köra till Landskrona, gymma och jobba. Bah.
Vill sovaaa.
 
Så jävla trött.
Jobbade till 04 inatt, sovit mellan 05-12 ungefär. Nu upp, äta frukost, köra till Landskrona, gymma och jobba. Bah.
Vill sovaaa.

Jobba natt är tufft! Men 7 timmars sömn är ju ok iaf, du piggar nog på dig fram till kvällen!

--------------------------------------

Woopwoop! Vaknade pigg och utan huvudvärk så nu håller jag alla tummar för att det bara var en liten 3-dagarsförkylning jag åkte på och att det inte blir värre:D

Firade med ett svettigt och härligt yogapass i solen här hemma i lägenheten, det kändes riktigt bra överlag, utom precis sista övningen där jag pressade lite för hårt och inte lyssnade riktigt på kroppen.

Nu ska jag jobba helg igen, känner jag mig kry igen blir det kanske en liten löprunda imorgon efter jobbet (vid 15-16 typ). Hoppas:bump:

Trevlig helg alla!
 
Jobba natt är tufft! Men 7 timmars sömn är ju ok iaf, du piggar nog på dig fram till kvällen!

--------------------------------------

Woopwoop! Vaknade pigg och utan huvudvärk så nu håller jag alla tummar för att det bara var en liten 3-dagarsförkylning jag åkte på och att det inte blir värre:D

Firade med ett svettigt och härligt yogapass i solen här hemma i lägenheten, det kändes riktigt bra överlag, utom precis sista övningen där jag pressade lite för hårt och inte lyssnade riktigt på kroppen.

Nu ska jag jobba helg igen, känner jag mig kry igen blir det kanske en liten löprunda imorgon efter jobbet (vid 15-16 typ). Hoppas:bump:

Trevlig helg alla!

Absolut, 7 timmar är definitivt tillräckligt egentligen. Men så stört trött ändå... Kommer jobba själv med en tjej som är lika ny som jag idag dessutom. Lite nervös för det... :p
 
Jag vet inte om jag skrev något om gårdagens lunchträning men det blev iaf 35 minuter med cykel och sen armar. På kvällen 45 minuter Shaperoll.

Idag har jag ridit en sväng och är nu på Shaperoll.
Tänkte imorgon rida samt gå till mitt "riktiga" gym. Ska hämta dottern vid 15 så det blir nog ingen Shaperoll.
 
Hade ingen feber idag så äntligen lite träning. Eller träning är att ta i;) Roddmaskin 10 x2 minuter och biceps- och tricepsövningar. Men skönt att röra på sig och jag mår inte sämre i alla fall.
 
Nejdu @Sleepan , det blir inget BB-pass för mig imorgon. Min träningsvärk är olidlig just nu, och det lär inte bli okej till imorgon :p
Onsdag är jag bra sugen på kvällspasset däremot! Är du i Gbg då?
 
Efter stalljouren igår har jag ont i hela kroppen. Jag har tre olika ställen jag brukar få ont i på ena foten och jag lyckades få ont i alla tre igår samt i ena knät. Ridskorna var INTE bra att ha på sig en längre tid.

Jag har ont i hälsenan, knölen innan stortån (gammal ridskada) och i lilltån som kom i kläm, så idag haltar jag lite. Sen fick jag även ont i under knäet på andra benet. Superbra kroppen, verkligen!
 
Efter stalljouren igår har jag ont i hela kroppen. Jag har tre olika ställen jag brukar få ont i på ena foten och jag lyckades få ont i alla tre igår samt i ena knät. Ridskorna var INTE bra att ha på sig en längre tid.

Jag har ont i hälsenan, knölen innan stortån (gammal ridskada) och i lilltån som kom i kläm, så idag haltar jag lite. Sen fick jag även ont i under knäet på andra benet. Superbra kroppen, verkligen!

aj på den! inte kommer dina ridskor från horze? /mvh hon som sliter av sig ridskorna direkt efter avsittning och stoppar fötterna i ett par salomonskor:-)

KL
Nu har jag genrepat! 19 km, jag blev inte skjuten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp