Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vara med imorgon ändå, och se om jag kan anpassa ännu mer efter hur mina ben känns. Om inte annat så hoppas jag få till ett bra corepass innan
Så jävla trött.
Jobbade till 04 inatt, sovit mellan 05-12 ungefär. Nu upp, äta frukost, köra till Landskrona, gymma och jobba. Bah.
Vill sovaaa.
Jobba natt är tufft! Men 7 timmars sömn är ju ok iaf, du piggar nog på dig fram till kvällen!
--------------------------------------
Woopwoop! Vaknade pigg och utan huvudvärk så nu håller jag alla tummar för att det bara var en liten 3-dagarsförkylning jag åkte på och att det inte blir värre
Firade med ett svettigt och härligt yogapass i solen här hemma i lägenheten, det kändes riktigt bra överlag, utom precis sista övningen där jag pressade lite för hårt och inte lyssnade riktigt på kroppen.
Nu ska jag jobba helg igen, känner jag mig kry igen blir det kanske en liten löprunda imorgon efter jobbet (vid 15-16 typ). Hoppas
Trevlig helg alla!
Vill inte bli skjuten en vecka innan LL...
haha! helst inte allsJag bara måste få fråga om det är okej att bli skjuten EFTER LL?
Efter stalljouren igår har jag ont i hela kroppen. Jag har tre olika ställen jag brukar få ont i på ena foten och jag lyckades få ont i alla tre igår samt i ena knät. Ridskorna var INTE bra att ha på sig en längre tid.
Jag har ont i hälsenan, knölen innan stortån (gammal ridskada) och i lilltån som kom i kläm, så idag haltar jag lite. Sen fick jag även ont i under knäet på andra benet. Superbra kroppen, verkligen!
Nejdu @Sleepan , det blir inget BB-pass för mig imorgon. Min träningsvärk är olidlig just nu, och det lär inte bli okej till imorgon
Onsdag är jag bra sugen på kvällspasset däremot! Är du i Gbg då?