Återigen känner jag igen mig, jag använder också tabletter när jag mår dåligt. Problemet är ju att man inte vet när det blir skadligt för om man använder tabletter en längre period kanske man en dag kommer till den gränsen att det blir för mycket för kroppen trots att man inte tagit större dos än vanligt. Lider med dig i det du skriver, det gör ont att läsa om hur dåligt du mår och att jag känner igen mig så mycket.Påväg hem från Göteborg efter en dag på stan och besök hos en kompis. Har väl gått bättre med maten idag än det gjort sen jag blev utskriven. Så gott som alla mål med hela näringskedjan inprickad. Har visserligen kvällis kvar, och hur det blir med det vet jag inte. Har väl tagit lite för mycket tabletter, inte dödligt eftersom jag inte har starkare tabletter med mig, men förhoppningsvis så jag somnar och slipper finnas för en stund. Även om det kanske vore bättre att somna för gott så sitter jag på ett tåg och finns väl bättre och lämpligare tillfällen att försvinna helt. Orkar inte bry mig om hur jag ska komma av tåget på rätt station, men det reder sig. Djuren hemma har mat och vatten och är under uppsikt så har inget direkt akut att fixa hemma.
Åt du kvällsmålet som du skulle sen på kvällen?