Igår gjorde jag inte ett skit. Eller ja, jag jobbade ju. Men förutom det. (Vilket ju syns på km-utmaningen såg jag!

) Riktig deppdag igår med allmänt skitmående, ont i kroppen och enorm trötthet.
Idag vet jag inte hur planen ser ut, jag borde åka och simma men har verkligen ingen lust alls. Men om jag inte gör det så tror jag att ångesten över att ha missat ett pass blir för stor.. Vilket i sin tur säger att jag ju verkligen borde skippa det för att utmana demonerna i hjärnan... Blää.
Mycket av den här tröttheten/deppen beror på att jag hittade ett måttband till slut och tog mina mått. Och de hade inte minskat så mycket som jag ville. Alls.
Och det logiska jag:et säger att:
1. Jag HAR minskat, det är BRA. (Men den elaka jag säger att det inte är tillräckligt.)
2. Jag mätte efter en kolhydrattät frukost med ballongmage = måtten är inte helt tillförlitliga.
3. Jag har minskat konstant i 12månader, det är helt normalt att det planar ut lite längs vägen och att man någon gång når en platå.
Men det är väldigt, väldigt svårt att ta till sig av det där. På riktigt liksom.
Utöver det jobbar jag alldeles för mycket. Ledig tid är väldigt sällsynt och det börjar kännas rejält i både kropp och själ.
En annan sak som gör mig opepp är att jag skulle vilja träna något annat, något kul - men tillsammans med någon. Ha någon att kämpa tillsammans med och peppa varandra med. Men någon sådan har jag inte här, och även om jag haft det så finns det ingen tid att träna så - för alla pass ligger på kvällstid och jag jobbar i snitt 27kvällar/månad.
Jag känner mest att jag lika gärna kan ge upp...