Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan Tack!
Haha! Simma är sköööönt!och man märker inte hur trött man är förrän man ska upp ur bassängen och benen är som gelé..
![]()
Åh vad jag är glad att jag är igång med träningen igen! De här endorfinkickarna är nästan fåniga![]()
jag tror det funkar bra det med@fryckan Tack för tipset men jag testar semlor, popcorn och lösgodis ist![]()
Det blir jag också! Grymt enformigt - inte minst om man kommer uppåt en 60-80längder..Men jag blir liksom lite uttråkad. Haha. Men det är vansinnigt skönt - efteråt.![]()
Här har vi sol och plusgrader. Mindre än en vecka efter att de spolat is på närmsta IPn ju!För övrigt vill jag lägga mig ner och sparka och skrika, det här är fjärde dagen med plus och regn till och från. Jag bor i Norrland av en anledning och det är att jag vill ha snö och minusgrader på vintern så man kan åka skidor![]()
Jag var på pilates, min reaktion var ungefär:
Vi började med att ligga på rygg med benen uppe i 90 grader och sen dutta dem ett i taget i golvet, sen bägge, sen från 90 grader med raka ben ner mot golvet och sen slutligen helt raka ben. Detta i ungefär 10 min. Sen går vi över till att stå på alla fyra, lyfta ena benet i 90 grader upp mot taket, sen med helt rakt ben och sen kissande hunden. Totalt 5 min innan vi bytte ben. Slutligen låg vi på sida och lyfte benet mot taket en massa gånger och sen två magövningar till och sen var det klart.. Brukar pass se ut sådär? Det var sjukt enformigt.