Vi funderar på Preikestolen och Helags, sen skulle jag helt klart vilja gå Kungsleden också.Vi har många ställen där vi vill vandra. Har man bara grejerna och vädret är rätt så kan man ju åka till närbelägna ställen på helgen och sova ute en natt, kanske fiska lite och sådär. Man behöver inte åka så långt för att vandra och se underbara miljöer.
![]()
Gud vad avundsjuk jag blir! Jag vill också ut och vandra!! Men jag tror jag ska ta fasta på din sista mening i ditt inlägg - här är ju naturen helt fantastisk och jag borde verkligen packa ryggan på både mig och hunden och bege oss ut när våren kommit ordentligt!
KL:
Dagen idag har hittills varit rätt slö. Eller egentligen inte (men i min hjärna så räcker inte den träningen jag utfört, någonsin - så jag känner mig alltid slö.) blev en omgång cirkelträning här hemma med tryck i - svettades som en gris. Plus att jag gav mig ut på en "springrunda" innan dess, 50/50 springa/gå och jag tog mig 2,65km på 20min. Dvs ett snitt på 7min/km, eller 8,6km/h - vilket jag (som på intet vis kan springa) känner mig synnerligen stolt över!
Sitter och funderar på att släpa ut - den mycket ovilliga! - hunden på en promenad i mörker och regn, bara för att jag känner att jag saknar min promenad idag. Skönt att bara sträcka på benen lite efter kvällsmaten... Samtidigt vet jag inte om jag ids - för det regnar och är mörkt som sagt. Dagens i-landsproblem?