Beach 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
I övrigt en kass dag. Mensvärk med tillhörande asjobbig känsla i hela kroppen, alldeles för varmt för att gå runt med jeans och en stor ryggsäck på stan och jag bara kräks på att det är så mycket folk överallt. Har de inget bättre för sig än att vara där jag är? :angel: :o

Tror jag ska yoga ikväll för att försöka bli lite mer balanserad :laugh:

(Förresten kom jag på att jag hade ju en mysig uteritt i förmiddags så inte HELT kass dag ;))
 
Tid hos kiropraktor bokad på onsdag! Har aldrig varit hos en kiropraktor, vilket jag borde...:angel: Men men hoppas han hittar massa saker så jag får hjälp! Min stackars häst kommer bli mest glad tror jag, och jag själv såklart :D

Jag skulle gå under utan min kiropraktor! :p

---

Jag ringde 1177 idag och frågade ang min stukade fot.. Det är ca 1vecka sen jag stukade den idag och jag är fortfarande svullen, har ont i vissa rörelser/vinklar bara så hon tyckte att jag skulle boka tid hos en sjukgymnast.. Nu har jag bara dåliga erfarenheter av sjukgymnaster så jag börjar istället med ett besök hos min kiropraktor imorn :D Ska ändå dit med nacke/rygg.. han har hjälpt mig tidigare med en ledbandsskada i andra foten så han har iaf lite koll, tycker han att jag ska gå till vc/sjukgymnast/what ever så får jag väl göra det.. :p

Pålle gick som en klocka idag! Cavaletti i äckelvarmt ridhus, så han fick njuta av att duscha av all svett efteråt! Fina häst! :love:
Snart iväg och träna fotboll! Ska linda foten så går det nog.. :angel:

Woop woop!
 
Vad kul att gå in och läsa här, alla är så glada och gör kul grejer! Också mycket avis på friluftshelgen @Mineur och angående gröt @FengurLaugar så äter jag den naturell med havremjölk till. :p tråkmåns som jag är. Ibland kanel på dock. Är inte förtjust i sylt till just havregrynsgröt längre men gillar verkligen att ha i torkad frukt, frön och nötter medan den tillagas. Bökr mycket mättande!

Enligt min telefon har jag gått 16 000 steg eller 11 km idag på arbetstid, i skogen. Känns som en glädjekalkyl men jag kontrollräknat ibland och distanserna har ju stämt rätt bra. Det var för övrigt ingen dans på rosor med fältjobb en sån här varm, fuktig dag. Känts som jag varit nära min gräns ibland när svetten flödar, benen är trötta och alla mygg dras till ens härlighet... :meh: Fästing som kröp på armen, biten av myror med väldigt svidande bett och en påträffad huggorm i skogen. Nu blir det mycket välförtjänt mat!
 
Jag skulle gå under utan min kiropraktor! :p

---

Jag ringde 1177 idag och frågade ang min stukade fot.. Det är ca 1vecka sen jag stukade den idag och jag är fortfarande svullen, har ont i vissa rörelser/vinklar bara så hon tyckte att jag skulle boka tid hos en sjukgymnast.. Nu har jag bara dåliga erfarenheter av sjukgymnaster så jag börjar istället med ett besök hos min kiropraktor imorn :D Ska ändå dit med nacke/rygg.. han har hjälpt mig tidigare med en ledbandsskada i andra foten så han har iaf lite koll, tycker han att jag ska gå till vc/sjukgymnast/what ever så får jag väl göra det.. :p

Pålle gick som en klocka idag! Cavaletti i äckelvarmt ridhus, så han fick njuta av att duscha av all svett efteråt! Fina häst! :love:
Snart iväg och träna fotboll! Ska linda foten så går det nog.. :angel:

Woop woop!

Det där önskar jag att jag läst när jag hade gjort illa foten :o
/mvh hon som inte kunde stödja på den på en vecka, haltade ordentligt i fyra månader och inte kunde rida ordentligt på åtta månader, men inte hade en tanke på att söka läkarvård. "Det är nog ingen fara" :o:banghead: Att man ska vara så dum ibland alltså, och jag har ju bara mig själv att skylla :meh:
 
Jag skulle gå under utan min kiropraktor! :p

---

Jag ringde 1177 idag och frågade ang min stukade fot.. Det är ca 1vecka sen jag stukade den idag och jag är fortfarande svullen, har ont i vissa rörelser/vinklar bara så hon tyckte att jag skulle boka tid hos en sjukgymnast.. Nu har jag bara dåliga erfarenheter av sjukgymnaster så jag börjar istället med ett besök hos min kiropraktor imorn :D Ska ändå dit med nacke/rygg.. han har hjälpt mig tidigare med en ledbandsskada i andra foten så han har iaf lite koll, tycker han att jag ska gå till vc/sjukgymnast/what ever så får jag väl göra det.. :p

Pålle gick som en klocka idag! Cavaletti i äckelvarmt ridhus, så han fick njuta av att duscha av all svett efteråt! Fina häst! :love:
Snart iväg och träna fotboll! Ska linda foten så går det nog.. :angel:

Woop woop!
Jäkla synd att du inte bor närmre! Jag har skriftlig tenta och praktisk examination på just exakt sånt där om några dagar, hade varit perfekt att ha ett riktigt patientfall att öva på :p

Skulle dock tipsa om att tejpa istället för att linda, då kan du får mer stadga utan att det tar för mycket plats i skon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 548
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 335
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
97 98 99
Svar
1 968
· Visningar
63 231
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 724
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp