Uaaarrrghhhh!

FAN vad jag hatar det här - jag och PT bara kommer ihop oss hela tiden - han tycker att jag ifrågasätter hela tiden och jag tycker att han ställer sig i försvarsställning hela tiden. Jag sa att detta funkar inte eftersom vi bara kommer på kant eftersom jag inte förstår vad du säger och när jag frågar och försöker applicera det så tycker han att jag ifrågasätter.
Dessutom sa han så käckt att "ja otroligt nog gör ju även ridningen något för balansen!" Öh.. hur otroligt är det när du sitter på något som rör sig av sig självt?
Vilket slutade med att min PT-timme idag enbart blev en uppvärmning och sedan en enda lång argumentation och jag försöker bara säga att nej, vi funkar inte för vi har olika sätt att kommunicera och han säger hela tiden att "jag har ALDRIG råkat ut för detta innan" och lägger allt på mig.
Svälj det och inse att vi inte funkar bara! FAAAN.
Har en gång kvar men den ska jag göra med hans kollega istället, tack och lov, synd bara att det inte blev så innan. Jag kommer definitivt inte att fortsätta hos dom, jag hoppas bara att hans kollega gör att jag kan gå därifrån med lite stärkt självkänsla.
Har så mycket mer jag hade velat vräka ur mig men orden snubblar och det skulle bli alldeles för långt.
Summa summarum är att jag är SÅ tacksam för min kollega som kan konsten att peppa, pusha och förklara tålmodigt varje gång