Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställde för övrigt en ny bikini häromdagenPå tal om Beach 2017 alltså
![]()
Åh, det vill jag också göra. Tänkte försöka hitta en med lite högre midja på underdelen.
Haha, jag är glad att jag kan underhålla någon i alla fall!
Väntar på tåget och underhåller mig med att visualisera en "vandrande svettpöl" ![]()
Ha, mitt lopp går av stapeln på onsdag och jag springer fortfarande inte 5 km! Mensåatteee det ska nog gå bra det här ska vi se...Abstinens efter gym, två dagar vila. Idag blir det axlar,biceps och mageska köra intervaller på bandet före. Augusti närmar sig och jag springer fortf inte 5km..
![]()
Ser snyggt ut @Tassetass! Jag saknar riktiga marklyft (kan/vågar inte göra dem p.g.a min rygg), man känner sig så sjukt stark och allmänt grym tycker jag!![]()
3,5 km löpning idag. Så jäkla gött att jag tog mig ut istället för att sitta och käka bulle med maken, haha.
Ska iväg och äta burgare, pommes och bea nu. Så då känns löpningen extra bra, även om den inte räcker på långa vägar för det målet mat![]()
Löptur avklarad, och det gick rent åt helskotta. Snortunga, trötta ben som protesterade från minut 1 och så lite motvind och för varm klädsel på det. Nåja, nu är det inte mycket att göra åt saken utan jag får nog helt enkelt ställa in mig på att bryta och gå lite under loppet på onsdag. Det känns jäkligt trist, jag är inte van vid att inte klara av saker som jag tar mig an, men det blir väl bra träning i Konsten Att Inte Alltid Vara Bäst i alla fall![]()