Kanske inte smartaste upplägget att träna i o-konditionerat gym är det typ är som varmast, i synnerhet inte när jag upptäckte att det inte fanns något vatten.
Så jag fick snåla på min lilla halvlitersflaska jag hade med mig och tänka på annat än svetten som rann.
Trots detta så kändes knäböjen så jäkla bra! Äntligen känns det som att all tekniknötande har gett resultat, för nu kändes det stadigt, stabilt och kontrollerat. Då är ju problemet att jag inte vet hur jag ska göra för att göra det tyngre, jag har ingen stång... men gissar att jag gobblar (goblin/goblet/whatever
) på ett tag till och känner mig fram hur tunga hantlar handlederna orkar stabilisera upp.
I övrigt fortsatte jag att jobba med kroppsacceptans. Jag har ett halvt outtalat mål att kunna köra ett pass i bara sportbh, se mig själv i spegeln och tänka: "Ouh najs!
". Jag är inte riktigt där än, så kör lite både och (det är dessutom rätt skönt för värmen att klä av sig lite ibland). Med tanke på att jag i helgen har fått klart för mig att andra tydligen kan tycka att min kropp är.... ehm helt ok
så borde jag väl kunna tycka det också, nångång.
Trots detta så kändes knäböjen så jäkla bra! Äntligen känns det som att all tekniknötande har gett resultat, för nu kändes det stadigt, stabilt och kontrollerat. Då är ju problemet att jag inte vet hur jag ska göra för att göra det tyngre, jag har ingen stång... men gissar att jag gobblar (goblin/goblet/whatever
I övrigt fortsatte jag att jobba med kroppsacceptans. Jag har ett halvt outtalat mål att kunna köra ett pass i bara sportbh, se mig själv i spegeln och tänka: "Ouh najs!