Bebbarna döpta !!

:(.....visst var den underbar...*vill ha*

Men det är inte den som jag EVENTUELLT kommer att ta hem...mailar en bild till...ett ögonblick. :D

Passa på att ta mkt foton....det kommer du att behöva...om inte så blir jag grinig :mad:
 
Japp, extra minne sitter i kameran. Ska ta bilder på en unge i taget imorgon tänkte jag, när det är ljust ute. Måste hitta nån som kan hjälpa mig att hålla bara.

Hur gjorde din hona med sömnen? Ungarna sover nu och Yoga behöver också sova, men dom sover ju inte nån längre stund innan det är matdags igen. Stackars Goyyis, har inte sovit nått på nästan ett dygn :(
 
Det var nog bara önsketänkande tyvärr. Men han är jättesöt ändå, lite speciell teckning iaf.
Du skulle sett den som dog förra gången, den hade halva ansiktet svart och halva vitt.
 
Hon sov när de sov.....de är ju så små o det enda de gör är ju sover o äter.
ibland så travade hon omkring,men var snabbt tillbaka inne i bolådan. :smirk:


du har lite mail.... :angel:
 
Han är så typad så man döööööör.....love that!!! :p
 
Men visst är det underbart när dom somnar medans dom diar? Snutt snutt snutt, snark snark snark, snutt snutt snark snark, snarksnutt :love:
 
Ja, han såg väldigt typad ut. Tror min blåvita hona är rätt typad, den lila verkar mer långnäst. Men Britterna ska ju inte vara så typade.
 
Jaaaaaaaaaaa hahhahahahhahaha
men vad jobbigt det är innan de får tag om själva spenen...psffuuuttttt,,snuuttfff,,ppiiiffsnuttt,... :smirk:
 
Jag vill se bilder på dem nuuuuuuuuu.... :smirk:
speciellt min lilla blå.......... :D
 
JA :love: Lillkillen har jag fått hämta på Yogas rygg 2 ggr... killar :devil: :angel:
Den lila fnyser när hon inte hittar rätt.

Vad 17 ska man kalla dom, jobbigt att skriva färgerna hela tiden. Den lila blir en Abby eller en Dina tror jag.
 
Skäll på min mamma, hon åkte hit med digitalkameran igårkväll :love:, men glömde sladden till datorn.
Kanske kommer dom imorgon och tittar, går det att koppla kameran till min dator så kommer bilderna då....
 
:bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:

Undrar om jag ska ta ledigt imorgon.... :angel: :angel: :angel:
Så jg inte missar missarna :D
 
Det är petlarm på dom, såfort man pillar lite så skriker larmet. Fast det är en himla massa falsklarm... :confused:
 

Liknande trådar

C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 706
Senast: Elina8
·
Övr. Katt S*Lisuanto's Atomic Attraction, blåvit Brittflicka Spännande, det går neråt där !! Okej, ett bra kort kan du väl få ta...
Svar
11
· Visningar
888
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Bilder tagna för ca 1 v sen, så dom är ju inte direkt aktuella. Men iaf. Abiding Addiction, såld till DK Atomic Attraction...
2
Svar
29
· Visningar
1 946
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Betyg idrott högstadiet
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp