Bebbarna döpta !!

MissFideli

Trådstartare
Vad fort det gick ! Tack loveponies :bow: och rallebralle :bow:! Fast jag byter på den lila och den blåvita flickan.

Lila hona: S*Lisuanto's Abiding Addiction
Blåvit hona: S*Lisuanto's Atomic Attraction
Blåvit hane: S*Lisuanto's Absolute Abstraction

Eventuella klagomål lämnas till mig :D
 
JAAAAAAAAAAAA den blåa fick mitt namn..... :banana: :banana:

jag vet att det e lite vitt på den oxå....men det skiter vi i ,det syns säkert inte om jag kisar .... :angel: :angel:

Min kompis döpte sin viltfärgade abyhona till Vickie.....det kallas jag i vardagsmun...... :o :crazy: :smirk:
 
På det här viset får du ju kalla 1:an och 3:an för Aby så jag förstår att Rallarn är nöjd :rofl:...

Och 2:an får heta Attan!

Ingen nosfläck, möjligen, på nån blåvit :love:?

mandalaki
 
Tyvärr ingen nosfläck, fast lillkillen är charmigt tecknad ändå. Han har vitt upp t.o.m morrhårskuddarna och en vit sned rand på ena kinden. Dom är så himla små, så man ser knappt jö !! Längtar tills dom är några veckor så man ser mer. :bump: :bump:
 
Det låter vansinnigt sött... Xeline, HOHO, du har bara 12 veckor på dig att köpa kattgrejer ;)...

mandalaki
 
Vilken tur att du inte blev ledsen över att jag bytte. Hon är så himla söt så Attraction passade bäst på henne.

Hon har mycket vitt ungefär hälften, så du får nog blunda helt om du ska se henne som endast blå. Däremot lillkillen är helt blå på ovansidan så han ser mest blå ut.

Har precis lyckats låna hem en digital hushållsvåg och vägt dom. Riktiga tungviktare ( :confused: :smirk:) de väger 115, 116 och 118 gram. Lillkillen är störst, trots att han kom sist.
 
Guud så'na häftiga namn!!! :D

*byter namn på Snuttis lite i smyg sådär* ;)
 
GRATTIS!!! GRATTIS!!! GRATTIS!!! :banana:
det måste vara rätt stora bebisar om de väger så mkt.
va skönt att det gick bra!!
nu vill jag verkligen att min ska få! :bump:
 
Jag är lite avis faktiskt på dig/er som kan få massa roliga färger. :mad:

Om jag parar Marrakech men en vilthona så vet man ju redan innan vad det blir.....jaha,ett gäng viltfärgade o en blå....om vi har tur.
Inget vitt här inte.....alla ser f*n likadana ut... :mad:

*kanske ska börja med SIA/ORI iaf......*tänka,tänka*det är ju lite överraskning i det....tar ju ett par veckor innan man ser vilken färg de får iaf :idea:
 
:banana: :devil:
Fast å andra sidan får man nästan aldrig dom färgerna man vill ha. Jag ville iofs ha en lila, men jag kanske inte har råd att behålla den :cry: :cry:
Ville också ha en chokladvit, men där gick jag bet. Skulle jag behålla den lila, så kan jag iofs paa den med en cokladvit och på så sätt öka mina chanser. Och parar jag med en creme, får jag ju lilacreme... Okej, jag skiter i om jag har råd, jag behåller henne antagligen ändå :angel:
 
Är det inte ganska normala vikter för britter? Min ena skogiskull låg på 158,138 och 133.
 
Men du har ju liksom nå´t att välja på....så här e det för mig:
Om jag köper en sorrel så får jag 18 vilt o 1 sorrel...som jag inte vill ha**FULA*
köper jag en fawn så får jag 62 vilt o bergis ingen fawn..o köper jag en blå så får jag 34 vilt o en halv blå.....typ!

Du kan ju liksom planera för färger i framtiden...o så kanske du har din egna lila hona om ett år eller två....jag sitter då fortfarande på dessa färger.*AVIS IAF!!* :mad:
 
en aby som föddes för ett par veckor sedan vägde 70 g...syrran till den vägde 96....

Vilka fläskbebisar ni har! :p :p :devil:
 
Men du ska ju få en Siames och maskade katter är ändå vackrast.
Abbysarna är nog lättare att sälja också, Britterna börjar bli många. Fler än efterfrågan :crazy:
 
Har du kollat mailen???????????

När jag fick bebisar så var det fem bokade efter Marrakech.....det blev ju bara två ,en som jag behöll o en som såldes till en som bokat en viltfärgad hane.
 
Jag var tvungen att äta lite, men jag har kollat mailen. Jättesöt !!
Försökte ta kort på mina också, men korten blir så ljusa att ungarna ser nästan vita ut. Jättetrist :mad:
 

Liknande trådar

C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 706
Senast: Elina8
·
Övr. Katt S*Lisuanto's Atomic Attraction, blåvit Brittflicka Spännande, det går neråt där !! Okej, ett bra kort kan du väl få ta...
Svar
11
· Visningar
888
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Bilder tagna för ca 1 v sen, så dom är ju inte direkt aktuella. Men iaf. Abiding Addiction, såld till DK Atomic Attraction...
2
Svar
29
· Visningar
1 946
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp