Bebbarna döpta !!

Vet inte vad det heter, det ingick tydligen vid leveransen.
Fast nu är det tyst, kanske ligger dom på laddning :idea:
 
*ASG*.....hahahhahahahhah :rofl: :rofl: :rofl:

jag vet inte heller vad det heter men från o med nu så heter det PETLARM!!!!!!!! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Usch, undrar om man skulle försöka sova lite... Det har varit en jobbig dag för mig med, jösses vad jag klämde för att få ut den sista :angel: :p
 
ja hahhahahahahhahahah,min var ju betydligt lättare med bara två..... :smirk:

Jag ska uppp vid sexsnåret så sova är en bra ide...gonatt!
 
Åh grattis!! Och vilka fina namn :) Jag vill oxå!! Men jag får vänta ett tag *suck* min kissemissa har ju inte ens löpt sin första gång ännu :(
 
Tyvärr går inte kameran att koppla till min dator :cry:, men jag skickar hem den idag och får tillbaka den på söndag, så antagligen kommer bilder ikväll eller imorgon.
 
:love: :love: :love:

Det enda problemet är att jg har en katträknande sambo. Han vet att de bara är två ! Kan man smyga in en till på något vis ? Å andra sidan är han knappt hemma....
 
När jag tog hem Scilla så var det i smyg..,hihihiihih :angel:

det tog 6 timmar innan Rasmus såg att dte inte var Solo,scilla är hans mamma o de är mkt lika....fast han är svartsilver o hon blå....
det var iaf när han var i vardagsrummet o hon i köket,båda skulle gå nånstans o så mötte Rasmus dem i hallen ...han såg ut så här: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :confused: :confused:

Han fattade ingenting så jag fick förklara......att hon bara skulle paras med Marrakech o vara kvar i ca:en vecka..... :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:
 
Det kommer han AAAAALDRIG att gå på.

Jag har ju bara kastrerade honkatter, och en kattunge kan ju inte paras....nej, den kommer inte att funka.

Jag får passa på när han är borta jättelänge och säga att en av katterna försvann och vi blev så sorgsna och andra katten med, så vi skaffade en till som sällskap, vad tror ni om den ? Kan den funka ? :idea:
 
Den här är bra oxå....vi (läs:Rasmus ) hade bestämmt att det var nog med katter nu,efter den nya blåa honan som kommer snart..

Men så fick jag ett erbjudande som jag omöjligt kan tacka nej till ....jag får en brunmskad siameshane....
Hur löser man det då?
Jo man plastar in lite siamesklistermärken o ett svart nithalsband o ger maken den i julklapp....o så ett litet kort där det står att han får en egen siames när den är 12 vekor,den är bara fem nu.... :smirk:

:bow: :bow:,åhhh ,vad smart jag är!!! :idea: :D :D
 
...och sen kom den bortsprungna katten hem igen? Smart:D!

Eller så kan han väl helt enkelt få träffa kattungen? Kan smälta den mest förhärdade.

mandalaki
 
Javisst och den andra katten kom hem igen !

Jag tror inte att det hjälper att träffa kattungen :crazy: tyvärr ! Fast sen när den väl är installerad så kommer han nog att tycka om den, det har han ju gjort med de två andra !
 

Liknande trådar

C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 706
Senast: Elina8
·
Övr. Katt S*Lisuanto's Atomic Attraction, blåvit Brittflicka Spännande, det går neråt där !! Okej, ett bra kort kan du väl få ta...
Svar
11
· Visningar
888
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Bilder tagna för ca 1 v sen, så dom är ju inte direkt aktuella. Men iaf. Abiding Addiction, såld till DK Atomic Attraction...
2
Svar
29
· Visningar
1 946
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Betyg idrott högstadiet
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp