• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nelly-97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 965
N

Nelly-97

Ehehe, jag vet inte riktig om det här passar i den här kategorin, men iallafall så är det snart sommaravslutning i stallet (på lördag, 18/6) och jag ska vara med på gymkhanan då. Men nu är det såhär att det är bestämmt att jag ska vara utklädd till bebis, och med tanke på att jag har hjälm kan jag inte ha någon bebismössa eller frisyr eller nått sånt. Snälla snälla hjälp för jag kommer inte på något... :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 651
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 059
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 999
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31