M Mammadutt 17 Aug 2008 #21 Sv: Bebisrummet! garderoben var ju hur frän som helst /fili som ska renovera doterns rum så snart hon bestämt sig för vilket golv hon ska få.
Sv: Bebisrummet! garderoben var ju hur frän som helst /fili som ska renovera doterns rum så snart hon bestämt sig för vilket golv hon ska få.
jerseyko 17 Aug 2008 #22 Sv: Bebisrummet! Mitten skrev: Haha, verkar vara fler i familjen sm vill leka Klicka för att se mer... Det är Rasmus morfar Kolla även Rasmus som ställt sig på "speldosan" jag förstår inte varför han ska stå och trampa på allting?
Sv: Bebisrummet! Mitten skrev: Haha, verkar vara fler i familjen sm vill leka Klicka för att se mer... Det är Rasmus morfar Kolla även Rasmus som ställt sig på "speldosan" jag förstår inte varför han ska stå och trampa på allting?
Mitten Trådstartare 17 Aug 2008 #23 Sv: Bebisrummet! Haha, typiskt ungar De kanske vill vara lite längre? Ganska typiskt mig också faktiskt Ligger NÅGOT på golvet så trampar jag alltid på den och har sönder eller gör mig själv illa...
Sv: Bebisrummet! Haha, typiskt ungar De kanske vill vara lite längre? Ganska typiskt mig också faktiskt Ligger NÅGOT på golvet så trampar jag alltid på den och har sönder eller gör mig själv illa...