Bebissäkring av säng

soom

Trådstartare
Bebis brukar sova första halvan av natten i sin säng och sen komma över i vår. Inatt vaknade jag av att hon var halvvägs över pappan. Hur bebissäkrar man sängen? Skruva av benen blir inte tillräckligt lågt.

Bebis brukar sova första halvan av natten i sin säng och sen komma över i vår. Inatt vaknade jag av att hon var halvvägs över pappan. Hur bebissäkrar man sängen? Skruva av benen blir inte tillräckligt lågt.

Vi kör på kombinationen sänk sängen (blir inte heller tillräckligt lågt men lägre än från början i alla fall) och blockera kanterna (har gjort i lite olika varianter: blockera med andra möbler, blockera med madrass på högkant etc) :)

Vi har en soffa i fotänden (till hundarna 😁) så den stoppade bra.
Barnens sängar intill och massa mjukt i övrigt där det behövdes.

Liknande trådar

Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 051
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 056
Senast: Amha
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 602
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka