begränsat antal bilder i inlägg

S

ScissorHands

Varför är det så?
Och vart är gränsen på hur många man får ha?


Jag har väll blivit storanvändare av smiles nu antar jag eftersom jag flertal gånger fått upp skylt där det står att jag har för många bilder i inlägget och är tvungen att dra ner. :o
 
Sv: begränsat antal bilder i inlägg

Det är för att man ska tänka sig för innan man spammar inläggen med för många smileys helt enkelt..! :idea: En som använder smileys i normal utsträckning borde väl aldrig ens få något problem med att hålla sig under gränsen, så det är nog lika bra att du sägger dig själv på avvänjning! :D

/Erica
 
Sv: begränsat antal bilder i inlägg

Gränsen är 12 smileys.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 756
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 341
Senast: Hazel
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 423
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp