Bukefalos 28 år!

Behöver köpa ny mobil..vilken?

Har funderat lite mer nu o känns mer o mer rätt att beställa hem en z3 compact faktiskt :)
Problemet är nu att jag inte vet vilken färg jag vill ha :p
Mitt första och självklara val var först den Gröna (Turkosa) men efter lite närmare titt så såg jag att den var svart på framsidan o det vet jag inte om jag riktigt gillade. Så då funderar jag lite på den vita men eftersom min nuvarande också är vit så vore det roligt med att byta till en ny färg :p så jag vet inte hur jag ska göra? Grön eller vit?
Vilken färg hade ni valt? :angel:
1409570821_w670_h375.png

nexus2cee_xperia-z3-compact-gallery-02-1240x840-d4b40e38d70a9a192c7e2742778d113b.jpg

? :angel::)
 
@Akerman, nu har jag visserligen en Samsung, men jag kunde välja mellan vit och svart när jag köpte den. Valde vit, för det känns fräschare när det är vitt, framförallt runt skärmen. Sedan har jag som ett ljusgrönt skal på ändå, sådant som skyddar skärmen också. Så det är lite som att jag har en vitgrön telefon. Me like :D
 
Jag har ändrat mig och har bestämt mig för den vita istället ;) Har dock inte beställt hem den än men är väl ingen större brådska men tanke på att den inte släpps fören om 2 veckor.. :p

Vet ni några bra sidor där man kan köpa skydd till mobiler? Alltså skal o fodral :)
 
Så, nu var det fixat o beställt :D
Bara till och invänta leveransen om ca två veckor.
Tills dess vill jag hitta tillbehör till min nya fina mobil :)
Fodral/skal och eventuellt den trådlösa batteriladdaren/ställningen.

Har ni några tips på bra sidor att handla mobil tillbehör? :)

Förresten har ni andra som ska köpa ny mobil inom snar framtid bestämt er än? :)
 
har beställt en Z3 compact i färgen Mandarin eller orange, har inte börjat fundera på skydd till den men något måste den ju ha. Beräknad leverans den 2 Oktober så jag har några dagar på mig
 
Okej :) Roligt med lite färg :D Varifrån beställde du den?
Själv blev jag kär i den turkos/gröna men bestämde mig till sist för den vita då jag inte gillade att den turkosa var svart på framsidan..+ att de medföljande hörlurarna är vita :p (Sen är ju frågan om jag kommer använda mig utav dom men ändå ;) hehe)
 
Tråkiga nyheter från mig. Avbeställde min z3a nyss. Blir ingen ny mobil för mig just nu, pga att jag egentligen inte har råd. Eller jag har råd men behöver lägga pengarna på annat. Bilar är inte billiga:cautious::meh::down: Så min gamla trotjänare S2an får hänga med ett tag till :):(:angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: sthu
·
IT & mobiler Min nuvarande mobil (Samsung Galaxy S7) är egentligen helt ok, men den har ett enormt problem: batteriet. Så fort den anser att det är...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: sthu
·
Äldre Kommer behöva köpa ny mobil pga min nuvarande måste laddas 2-3 ggr per dag. Mina krav: - max 4000 - bra batteritid (alltså laddas max en...
Svar
15
· Visningar
1 352
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar... Jag vill såklart inte byta ner mig till en...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äldre hund äter valpfoder
  • Arg och stressad katt
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp