Bästa mobilen?

Red_Chili

Trådstartare
Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar...

Jag vill såklart inte byta ner mig till en sämre än den jag haft och tänkte att ni på buke kanske har tips.

Nuvarande är en Samsung S7.
Jag gillar kameran, storleken på själva telefonen (vill inte ha större) och att det går att ha i ett extra minneskort i den. Jag vägrar Iphone och just kameran är jag petig med. Helst betalar jag inte mer än ca 5000kr för telefonen.

De tester som finns verkar mest älska Huawei P20 pro, och dissa alla som inte är som den, men den kostar nästan 9000kr och det är för mycket. Det måste ju finnas något som är billigare men som ändå har minst lika bra kamera som Samsung S7? S7 är ju ändå något år gammal och tekniken går ju framåt hela tiden...
 
Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar...

Jag vill såklart inte byta ner mig till en sämre än den jag haft och tänkte att ni på buke kanske har tips.

Nuvarande är en Samsung S7.
Jag gillar kameran, storleken på själva telefonen (vill inte ha större) och att det går att ha i ett extra minneskort i den. Jag vägrar Iphone och just kameran är jag petig med. Helst betalar jag inte mer än ca 5000kr för telefonen.
6
De tester som finns verkar mest älska Huawei P20 pro, och dissa alla som inte är som den, men den kostar nästan 9000kr och det är för mycket. Det måste ju finnas något som är billigare men som ändå har minst lika bra kamera som Samsung S7? S7 är ju ändå något år gammal och tekniken går ju framåt hela tiden...
Dottern har nyligen fått huawei y6 2018. Man får mycket för pengarna med den tycker jag.
 
Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar...

Jag vill såklart inte byta ner mig till en sämre än den jag haft och tänkte att ni på buke kanske har tips.

Nuvarande är en Samsung S7.
Jag gillar kameran, storleken på själva telefonen (vill inte ha större) och att det går att ha i ett extra minneskort i den. Jag vägrar Iphone och just kameran är jag petig med. Helst betalar jag inte mer än ca 5000kr för telefonen.

De tester som finns verkar mest älska Huawei P20 pro, och dissa alla som inte är som den, men den kostar nästan 9000kr och det är för mycket. Det måste ju finnas något som är billigare men som ändå har minst lika bra kamera som Samsung S7? S7 är ju ändå något år gammal och tekniken går ju framåt hela tiden...
S9 kan du få för runt 6-7000 om man ska tro Prisjakt, och den är ju bättre på alla sätt och vis. Jag har bara haft min i några dagar men är sjukt nöjd, och sambon som har en S7 Edge är också imponerad. Den är snäppet mindre än S7 (men har ändå mer skärm då de ändrat designen) men väger lite mer. Har dubbel kamera på baksidan vilket innebär att bilderna blir riktigt riktigt bra!

S8 finns ju också såklart och kan säkert köpas ännu billigare.
 
Jag hade en S6 edge och bytte till en Huawei Honor 7. Kamaren är inte topp på den men till skillnad från min samsung så har jag inte haft några problem alls med den, och den kostade en tredjedel typ, kommer definitivt köpa en huawei igen, mest bekymmersfria telefonen jag haft sen Nokia 3310 typ :D
 
S9 kan du få för runt 6-7000 om man ska tro Prisjakt, och den är ju bättre på alla sätt och vis. Jag har bara haft min i några dagar men är sjukt nöjd, och sambon som har en S7 Edge är också imponerad. Den är snäppet mindre än S7 (men har ändå mer skärm då de ändrat designen) men väger lite mer. Har dubbel kamera på baksidan vilket innebär att bilderna blir riktigt riktigt bra!

S8 finns ju också såklart och kan säkert köpas ännu billigare.
Oj. Måste kolla prisjakt. Problemet är väl också att jag behöver en ny nu och inte kan vänta en vecka på leverans eller så.
 
Jag har en Samsung S9+, älskar den och lär nog aldrig överge Samsung. Har haft Samsung sen S5:an :)
 
Jag fegade ur och köpte mig en ny S7... De billigare fick mig tveksam, de dyrare var inte tillräckligt mycket bättre för att motivera priset för mig. Sååå nu har jag en fungerande mobil igen :D
 
Jag har en Huawei mate 10 lite, mycket nöjd och 4000 kr känns inte "på tok för mycket". Vet inte hur kameran står sig mot s7, och det är ju ändå försent nu med mitt tips :p men helt klart är det en bra telefon för någorlunda vettiga pengar.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min nuvarande mobil (Samsung Galaxy S7) är egentligen helt ok, men den har ett enormt problem: batteriet. Så fort den anser att det är...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jahopp... ettåringen lyckades komma åt samt dränka min älskade Samsung Galaxy s7 som tjänat mig väl i flera år och jag måste ha en ny...
Svar
12
· Visningar
895
Senast: Linn-Nora
·
IT & mobiler Nu behöver jag er hjälp igen. Min Iphone 5 har lagt ner, har nästan ingen battertid och kameran är katastrof. Jag har alltid haft...
2
Svar
22
· Visningar
1 700
Senast: cewe
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 660
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp