Behöver tips, hankatt som kissar i lägenheten!

E

El_taco

Katten ifråga är kastererad, men fortsätter att kissa och markera revir, detta börjar bli ganska jobbigt! Mycket taksam för alla tips!
 
Hej!

Lite frågor;

1, När kastrerades katten?
2, Hur gammal var han när han kastrerades?

Om er katt redan innan kastrering markerade inne så kan det dröja några veckor innan "hormonerna" lagt sig.....alltså ni vet att han är kastrerad men det vet inte han ännu....

Men det kan oxå vara något mer allvarligt :( Jag hade tagit kontakt med min vet.....man vet aldrig, katter är känsliga djur...

Lycka till!

Mvh C + Gänget
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: Rhinos
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 720
Senast: Kaching
·
Övr. Katt Skulle behöva input! Skaffade en kattunge i somras så en av mina katter fick tas bort. Katten som blev kvar är en 10-årig kastrerad...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: moster_punk
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp