JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fritid
Trådstartare
Trådstartare
prallan
Startdatum
Startdatum
29 Dec 2019
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
312
Jag och en väninna funderar på att ta en långhelg i Belgien inkl hyrbil. Nu önskar jag således tips på besöksmål
Vi landar i Brussel och har ett besöksmål klart och det är Brugge. Sen skulle jag vilja åka sydöster ut, verkar vara fantastisk natur!
Ös på med tips!
Relationer
Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12
13
14
Övr. Barn
Hej på er alla kloka!
Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips.
Jag har sen en tid tillbaka...
2
Kropp & Själ
Jag skulle gärna vilja åka en långhelg till franska medelhavskusten i sommar och sitter och drömmer mig bort.
Det vore fantastiskt att...
Hästhantering
Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist.
2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3
4
5
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Mitt utgångsläge är att alla fel hunden gör är hundägarens fel. Vad det än är så leder det på något vis tillbaka till ägaren/föraren...
Rumpnissen
35 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 1 316
Hund
Bärväska för liten hund
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
geting
45 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 30
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi har ju vart lite frånvarande efter all otur men nu e vi äntligen på gång igen. Vi har kommit igång med canicrossträningen efter...
Vovve
Idag kl 12:36
Svar: 1 217
Visningar: 72 651
Hund
Evolve
Foder & Strö Jag tycker GGs gräspellets analys inte täcker det som en vanlig höanalys brukar täcka (dvs Järn Zink Koppar & Mangan)
Iaf jämfört dom...
Jordgubbkiwi
10 minuter sedan
Svar: 133
Visningar: 7 285
Vård
Core by D vs equiband
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband?
Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
slant98
13 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning Hade kollat hästen hos veterinär och ev släppt på bete. Har du tur är det ”bara” att han växer och är obalanserad pga det. Det är...
Freazer
26 minuter sedan