JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
(Travronden)
Även med favoriten Mirtillo Rosso (e. Legendary Lover K.) spårade Enrico Bellei från start till mål i Grand Premio San Paolo i Montegiorgio.
Läs mer...
Moderator
Gluten?
Dagbok Jag hörde en kommentar om keratosis pilaris (=det hudproblem jag är drabbad av) i min funktionsmedicinska favorithälsopodd, och att...
Startad av cassiopeja
5 Okt 2018
Svar: 3
Visningar: 2 610
Dagbok
Sommarridning igen
Dagbok Jag är inne på första semesterveckan av fyra, och jag känner mig mest förvirrad.
Det handlar om en jagande känsla av att det finns så...
Startad av cassiopeja
13 Jul 2017
Svar: 0
Visningar: 966
Dagbok
Bellei igen – Napoleon Bar i Costa Azzurra
Hästnyheter Spets och slut var segerreceptet då en mycket fin Napoleon Bar tog hem det italienska storloppet Gran Premio Costa Azzurra på påskdagen...
Startad av Gunnar
21 Apr 2014
Visningar: 635
Hästnyheter
KM i hoppning
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Startad av cassiopeja
17 Apr 2016
Visningar: 849
Dagbok
Autistic meltdown
Dagbok Men du, nu är du faktiskt orättvis mot det andra har skrivit. Jag ser inget annat än ren omtanke och en vilja att du ska fokusera på...
Irrbloss
Alldeles nyss
Svar: 1 209
Visningar: 78 547
Dagbok
Uppdateringstråd 33
Övr. Hund Var på öppen träning i dag och övade passivitet. Startade ju med att han var skyhög i energin :bag: men efter bara en sådär 10 min...
Luzzan
21 minuter sedan
Svar: 1 081
Visningar: 53 553
Hund
Födda-24
Avel Har tagit hem Hedda nu och vi provade en skogspromenad.
Skötte sig helt perfekt. Så cool o snäll.🥰
Hedwig
27 minuter sedan
Svar: 259
Visningar: 20 633
Avel
Årets bantningstråd
Foder & Strö Red ponnyn idag, har inte ridit henne på några månader, och det var lite kul för min sadel hamnade i framvikt och dressyrgjorden var för...
DarkInNight
Idag kl 17:36
Svar: 56
Visningar: 2 060
Vård
Dressyrsnackis 21
Dressyr De röda prinsessorna skötte sig utmärkt på utflykt till veterinären⭐️❤️ hur kunde jag tvivla på dem? 🤷🏼♀️ ingen fara i Novas mun, allt...
Ketrawzc
Idag kl 17:16
Svar: 756
Visningar: 52 058
Grenar