Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stall lilla heda skrev:...Har ett Bellini- Maraton sto , också av den ngt mindre modellen, jätte läcker på alla vis, men är väldigt lyhörd ( nästan för bra) att rida och kanske inte en häst för vem som...
Hathor skrev:Ser ingen bild...![]()
FlipTheFrog skrev:Har också en Bellini som jag har tänkt att betäcka nästa år. Hon är efter Bellini-Chagall-Nepal och stammar ur stofamilj F4, Gakendafamiljen (finns även på Bellinis sida). Hon har inte fått något föl förut. Hon rör sig bra (9-8-8) och har ett mkt bra temperament.
Foton här http://www.geocities.com/ciasteckningar/gaia.html
Har jättesvårt för att bestämma mig för hingst... Mina kriterier är :
1) Gott temperament
2) God ridbarhet
3) Bra gång
4) Dressyrstam, helst icke-svensk stam
5) Ska ha lämnat några årgångar föl så att man ser att den förvärver sina egenskapar
Tips emottages tacksamt!
FlipTheFrog skrev:Har också en Bellini som jag har tänkt att betäcka nästa år. Hon är efter Bellini-Chagall-Nepal och stammar ur stofamilj F4, Gakendafamiljen (finns även på Bellinis sida). Hon har inte fått något föl förut. Hon rör sig bra (9-8-8) och har ett mkt bra temperament.
Foton här http://www.geocities.com/ciasteckningar/gaia.html
Har jättesvårt för att bestämma mig för hingst... Mina kriterier är :
1) Gott temperament
2) God ridbarhet
3) Bra gång
4) Dressyrstam, helst icke-svensk stam
5) Ska ha lämnat några årgångar föl så att man ser att den förvärver sina egenskapar
Tips emottages tacksamt!
Ploppi skrev:Vi har ett sto e Bellini-Cyrano-Toreador. Mamman till stoet kommer ur fam 5 o var syster till Pascal. Hon lämnade även bl a Baghera e Bellini (helsyster till vårt nuvarande sto) samt Bernice e Bernstein som är o har varit mycket framgångsrika dressyrhästar. På vår hemsida finns bilder, titta på Havanna!
Havanna, stoet vi har kvar av stammen nu, ska precis få sitt femte föl. Har blivit väldigt bra avkommor med Donnerhall blod, den som kommer nu är e Don Romantic o åringen är e Don Charly.
Hälsn Ann