Bukefalos 28 år!

Belöningstips

Jag köper på dollarstore, när jag ska träna valparna innan lev.
Annars tränare jag med munlädret.
 
Jag halvtorkar bara, så de är torra på ytan och "läckert" sega inuti. Förvaras frysta till strax före träning.

Går ju göra med vilket kött som helst, köp nått billigt med kort datum, tärna och torka ett par timmar i 50 grader.
Ja, det har du ju rätt i.
 
Har du testat något på tub? Typ ost eller leverpastej.
Annars är mina hundar helt galna i Orijens frystorkade godis. Men då får man inte vara rädd för att det får kosta "lite"..
 
Det brukar finnas fp med ½ kg fryst kycklinghjärta och kycklingmage på bl a Willys. Kokas och delas sen i lagom bitar. In i ugnen en lite kort stund så att det torkar till på ytan. Måste frysas för att hålla sig.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har varit väldigt intresserad av rasen länge nu. De jag pratat med om rasen är främst de som själva just nu har svensk lapphund...
2
Svar
26
· Visningar
2 194
Senast: Puffindog
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 205
Senast: Praefatio
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
168
Senast: Halcyon
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp