benskydd ?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Josse58
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 3 135
Sv: benskydd ?

har främst skydd på bakbenen på min sköthäst hon har en lite speciel stil att gå med bakbenen hon brukar stryka sig där också, så bak har jag aLLTID skydd, fram har jag inte lika ofta oftast vid markarbete med bommar osv :)

Sv: benskydd ?

har en brukis men som kan behöva ben skydd pga att hon kan vara lite klantig speciellt då hon e nervig o kan trampa sig iaf nyss köpt suveräna skydd av håd gummi/plast som e öppna framtill + för att de e kaffe latte färgade suveräna då de e hållbara samt tusan så lätta att hjålla rena bara skölja av

Liknande trådar

Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: Cattis_E
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 754
Senast: cewe
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 575
Senast: Idaw83
·
Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka