Bergaritten 2010?

Plathon

Trådstartare
Är det någon som har koll på Bergaritten? Den finns inte med bland distanstävlingar för 2010, är den "nedlagd"? Vore toppen om någon vet, hade en liten plan på att debutera distans i deras Prova-På-klass, eftersom den är nära och bra =)

Sv: Bergaritten 2010?

Ja Bergaritten har gått i graven pga att militärområdet ej är tillgängligt att rida i längre... Men du har ju Lovisedalsritten i Rimbo, lika lugn och bra ritt att debutera och på bra avstånd från Stockholm. Du är dock varmt välkommen att tävla för Årsta Runsten!

Liknande trådar

Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Fille
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
721
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
634
Senast: Araminta
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 246
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka