Besök på CERN

R

Raderad medlem 6459

Jag vill överraska min Hosey med en resa till Genève och en guidad tur på CERN. Jag har själv bott i Genève och har, som idiotisk 23-åring, tackat nej till ett besök på just CERN :banghead:. Därför har jag god koll på staden men ingen erfarenhet av hur turerna fungerar.

Är det någon här som har besökt CERN? Jag förstår det som att de två timmar långa individuella turerna inte är lika ingående som de tre timmar långa gruppturerna. Är det ändå värt det? Hur mycket får man faktiskt se?

Hoppas att det finns nån liten bukefalist som varit där eller känner nån som varit där :).
 
Vi säljer mycket till CERN och flera av mina kolleger har varit där och besökt. Jag vet dock inte om de fått vanlig tur eller specialtur för att se våra produkter. Ska försöka fråga imorgon.

Jag tackade nej till resan förra gången och ångrar mig lite. Å andra sidan var det en period med sjukt mycket resande ändå.
 
Ska försöka fråga imorgon.
Åh det vore otroligt snällt av dig!
Jag tackade nej till resan förra gången och ångrar mig lite. Å andra sidan var det en period med sjukt mycket resande ändå.
Förstår att du ångrar dig! Jag ångrar mig jättemycket att jag tackade nej till en guidad tur, blev erbjuden av en som arbetade där men tackade nej pga hade ingen aning om ens vad CERN var för nåt då :banghead:.

(Genève är så rubbat dyrt så jag har ingen lust att överraska med en resa dit om vi inte kan göra nåt väldigt speciellt där - typ besöka CERN)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 128
Senast: Ramona
·
Äldre Jag har de senaste tre åren firat nyår i Rom. Bestämde dock redan förra nyårsafton (som var vansinnigt trevlig) att det i alla fall...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Sjalen
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 599
Senast: melen
·
Träning Min 3-åring är alltid lugnet själv,JÄTTEsnäll i alla situationer,och inridningen har gått hur bra som helst. Dock så har han alltid...
2
Svar
34
· Visningar
4 880
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp