Beställa från Danmark?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Idka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 724
I

Idka

Jag funderar på att köpa en sadel från Danmark, då den är billigare där än i Sverige. Enl försäljaren skulle det bli 200 dkr för frakten och enl. mina uppgifter så behöver man inte betala nå tull eller liknande.
"Nackdelen" är att man får betala i förskott, men det verkar vara ett seriöst företag.

Är det nåt annat jag borde tänka på? Någon som vet hur lång tid postgången kan tänkas ta?

Sv: Beställa från Danmark?

Sikker på at det er billigere i Danmark? Hørtes veldig merkelig ut, Sverige er jo superbillig på hesteutstyr!!! :love: (jeg er norsk)

Har du tatt den danske kronekursen med i beregningen?

Sv: Beställa från Danmark?

Japp jag räknade ut på Forex hur mycket det skulle bli i skr!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Jag och min partner sitter och försöker förstå detta med avdrag för tjänsteresor med privat bil. Han har sedan förra året ett eget...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: soom
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 655
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 634
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025